Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  احمد اصغر مهرآبادی عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد با اشاره به تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۸ اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات زیاد در پروژه‌های مسکن مهر تعدادی از استان‌ها جشن اتمام پروژه‌های مسکن مهر را گرفتند که امیدوار بودیم استان اردبیل هم جزو این استان‌ها می‌بود ولی به علت وجود مشکلات تحقق نیافته تلاش خواهیم کرد مسکن مهر اردبیل هم تا پایان شهریور سال ۹۸ به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با اینکه حرف و حدیث‌هایی زیادی مبنی بر این که دولت فعلی توجهی به مسکن مهر ندارد مطرح شده است، این دولت تا به حال یک میلیون و یکصد هزار واحد تکمیل و تحویل هموطنان داده این در حالی است که سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بدون شک با سیاست‌های پیش‌رو تمام پروژه‌های مسکن مهر منهای پروژه‌های مشکل‌دار که دادگاهی هستند تا پایان سال ۹۸ به اتمام می‌رسد و برای تحویل این پروژه‌ها همت همگان و تمامی دستگاه‌ها لازم است، البته استان اردبیل در مسکن مهر خیلی بهتر عمل کرده است.

مهرآبادی با اشاره به مجموع واحدهای مسکن مهر در کشور گفت: از مجموع ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور که از سال ۸۶ ‌شروع ‌شده است، کار ساخت و ساز ۲ میلیون واحد به اتمام رسیده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در پایان سال ۹۸ جشن افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در کشور گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در اردبیل خوب بوده و از ۴۶ هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل ۸۰۰ واحد باقی مانده است که برای اتمام این پروژه‌ها هم اعتباراتی اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/س

دولت تا به حال یک میلیون و یکصد هزار واحد مسکن تکمیل و تحویل داده است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی افزود: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آن ها رد شد.

کردلو ادامه داد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

دیگر خبرها

  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان