Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@10:31:05 GMT

دستور رئیس جمهور درباره پرونده مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۰۲۱۰

ساعت 24- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: باتوجه به دستور رئیس جمهور پرونده مسکن مهر کشور تا پایان سال ۹۸ بسته خواهد شد.

احمد اصغر مهرآبادی عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد با اشاره به تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۸ اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات زیاد در پروژه‌های مسکن مهر تعدادی از استان‌ها جشن اتمام پروژه‌های مسکن مهر را گرفتند که امیدوار بودیم استان اردبیل هم جزو این استان‌ها می‌بود، ولی به علت وجود مشکلات تحقق نیافته تلاش خواهیم کرد مسکن مهر اردبیل هم تا پایان شهریور سال ۹۸ به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با اینکه حرف و حدیث‌هایی زیادی مبنی بر این که دولت فعلی توجهی به مسکن مهر ندارد مطرح شده است، این دولت تا به حال یک میلیون و یکصد هزار واحد تکمیل و تحویل هموطنان داده است این در حالی می‌باشد که سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بدون شک با سیاست‌های پیش‌رو تمام پروژه‌های مسکن مهر منهای پروژه‌های مشکل‌دار که دادگاهی هستند تا پایان سال ۹۸ به اتمام می‌رسد و برای تحویل این پروژه‌ها همت همگان و تمامی دستگاه‌ها لازم است، البته استان اردبیل در مسکن مهر خیلی بهتر عمل کرده است.

مهرآبادی با اشاره به مجموع واحدهای مسکن مهر در کشور گفت: از مجموع ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور که از سال ۸۶ شروع شده است، کار ساخت و ساز ۲ میلیون واحد به اتمام رسیده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در پایان سال ۹۸ جشن افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در کشور گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در اردبیل خوب بوده و از ۴۶ هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل ۸۰۰ واحد باقی مانده است که برای اتمام این پروژه‌ها هم اعتباراتی اختصاص داده می‌شود.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مسکن مهر احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان

استاندار کردستان گفت: تعهد دولت در استان برای ساخت مسکن ملی در کردستان ۳۶هزار واحد است که تاکنون ۲۶هزار واحد آن تأمین شده و کار در مراحل مختلف در حال اجراست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ازظهر امروز، چهارشنبه، در بازدید از پروژه‌های مسکن‌ ملی شهر سنندج که با حضور برخی از اعضای شورای مسکن استان  صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سطح کشور، طرح مسکن ملی در استان کردستان نیز در حال اجراست و دولت تعهد دارد که پایه‌گذاری، تأمین زمین و ساخت‌وساز 36 هزار واحد را در استان انجام دهد.

وی گفت: از این میزان تا امروز بیش از 26 هزار واحد تأمین زمین صورت گرفته و کار در مراحل مختلف در حال اجراست.

استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم با توجه تدابیر اتخاذ‌شده و مصوبات شورای‌عالی شهرسازی، تا دو ماه آینده بیش از تعهد 36هزارواحدی را که داریم تأمین زمین خواهد شد.

وی با وعده اینکه "سعی در تأمین زمین مابقی مازاد تقاضاها را داریم."، افزود: در شهرهایی مثل سقز علاوه بر اینکه زمین کل مورد نیاز‌ تعهدشده، تأمین شده است، اکنون در حال پیگیری تعهدات و نیاز‌های مازاد آن هستیم.

زارعی‌کوشا ضمن تأکید بر لزوم هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های متولی در اجرای پروژه مسکن ملی عنوان کرد: باید از فصل عمرانی محدود استان برای تسریع و پیشبرد کارها نهایت استفاده را داشته باشیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل معطلی پروژه‌ها، وجود معارضان است که بخشی از آن‌ها با همکاری دستگاه قضا، رفع و مالکیت پروژه‌ها تثبیت شد، امیدواریم به‌زودی موضوعات حقوقی به‌طور کامل برطرف شود و شاهد تسریع اجرای پروژه‌ها باشیم.

به گزارش تسنیم، پروژه 520واحدی سنندج اولین پروژه بازدیدشده توسط استاندار کردستان و هیئت همراه بود. پروژه‌های دیمن با 160 واحد، بارین 120 واحد و بفران 240 واحد در این سایت قرار دارند.

انتهای پیام/486/+

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد