Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@17:54:33 GMT

وقتی خودشیفتگی های ترامپ تمامی ندارد!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۰۴۲۳

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر بار دیگر به تعریف و تمجید از دولت خود پرداخت.

رئیس جمهور آمریکا در این پیام توئیتری نوشت: از کمیته ملی جمهوری‌خواهان سپاسگزارم که روز گذشته به اجماع رای دادند که در انتخابات آتی سال ۲۰۲۰ از من حمایت خواهند کرد. با توجه به اینکه ما در دو سال اول ریاست جمهوری خود بیش از هر دولت دیگری کار انجام داده‌ایم، این مسئله باید آسان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار‌های بزرگ بیشتری در دست اقدام است!

دونالد ترامپ همچنین در پیام دیگری که پیشتر در صفحه توئیتر خود منتشر کرد بار دیگر به موضوع دیوار مرزی مکزیک پرداخت. در توئیت رئیس جمهور آمریکا آمده است: ۲۱ روز به سرعت سپری خواهد شد. مذاکرات با دموکرت‌ها بلافاصله آغاز خواهد شد. دستیابی به توافقی در این خصوص چندان آسان نخواهد بود. هر دو حزب بسیار درگیر هستند. با آنچه در مرز‌ها و در طول گفتگو‌ها رخ داد وضعیت امنیت ملی بسیار تشدید شده است. ما دیوار مرزی را خواهیم ساخت!

دولت آمریکا در ۲۲ دسامبر سال ۲۰۱۸ به دلیل اختلاف نظر بین رئیس جمهور و مخالفان دموکرات او در کنگره تعطیل شد. رئیس جمهور آمریکا بودجه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری را برای ساخت دیوار در مرز مکزیک برای مقابله با ورود مهاجران خواستار بود و دموکرات‌ها آن را کاملا رد می‌کردند. ترامپ شب گذشته بدون دستیابی به بودجه مورد نظر برای ساخت دیوار مرزی، مجبور به بازگشایی دولت شد.

براساس توافق جدید، دولت آمریکا تا ۱۵ فوریه فعالیت خواهد کرد و در خلال این مدت جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها برای رسیدن به راهکاری دائمی به منظور پایان بخشیدن به تعطیلی دولت فدرال رایزنی خواهند کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: توئیتر دولت انتخابات ریاست جمهوری مکزیک رئیس جمهور امنیت ملی بودجه دولت آمریکا دولت آمریکا ریاست جمهوری مکزیک دیوار مرزی دونالد ترامپ دیوار مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن قصد خودکشی داشت!

به گزارش خبرآنلاین «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک برنامه رادیویی فاش کرد که در گذشته به سبب مرگ همسر اولش، «نیلیا» و دختر ۱۳ ماهه او، «نائومی» دچار افسردگی و افکار روانپریشانه همچون خودکشی و معتاد شدن به مشروبات الکلی شده بود.

به نوشته پایگاه اینترنتی «هیل» بایدن در این مصاحبه که عمدتا با موضوع اتفاقات زندگی شخصی و دوره ریاست جمهوری او برگزار شد درباره افکار خود پس از مرگ آنها که در دسامبر ۱۹۷۲ رخ داد، گفت: «من می‌نشستم و به این فکر می‌کردم که فقط مشروب بخورم و معتاد به الکل شوم.»

به نقل از ایسنا بایدن در ادامه با گفتن اینکه فکر خودکشی نیز به سرش زده بود، گفت: «برای اینکه خودکشی کنید لازم نیست دیوانه باشید.»

او ادامه داد: «من به این فکر می‌کردم که به پل یادبود دلاوِیر بروم و از آنجا به پایین بپرم.»

رئیس جمهور آمریکا که در ماه‌های گذشته بارها گاف‌ها و رفتارهای غیرعادی و عجیب از او در برابر انظار عمومی سر زده و سلامت جسمی و روانی خود را زیر سوال برده در این مصاحبه مدعی شد کسانی که فکر خودکشی دارند را تشویق به روان درمانی می‌کند.

جو بایدن که لقب پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده را به خود اختصاص داده، بیش از هر زمان دیگری به دلیل نزدیک‌تر شدن به انتخابات ۲۰۲۴ و هم‌چنین گاف‌های بی‌پایانش زیر ذره‌بین قرار دارد.

جو بایدن از ابتدای شروع ریاستش تاکنون گاف‌ها و حرکات نمایشی مضحکی را در مقابل حضار و بینندگان پخش زنده انجام داده است؛ این موارد از اشتباهات لفظی گرفته تا افتادن روی صحنه و هم‌چنین هذیان‌گویی شهرت و محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا را به خطر انداخته است.

نشریه انگلیسی «سان» اخیرا با استناد به یک نظرسنجی تازه نوشت بسیاری از رای‌دهنگان آمریکایی نگرانند که «جو بایدن» پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا در صورت پیروزی مجدد در دور بعدی انتخابات، حین ریاستش فوت کند.

نشریه سان در این مطلب با اشاره به اظهارات رای‌دهندگان آمریکایی ‌نوشت:«بسیاری از آمریکایی‌ها خواستار پیروزی ترامپ هستند زیرا معتقدند او نسبت به بایدن قادر به انجام کارها است. آن‌ها به طور کلی رئیس‌جمهوری را می‌خواهند که به لحاظ ذهنی سالم باشد و بتواند پا به پای رهبران جهان قدم بردارد.»

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900091

دیگر خبرها

  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام