Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان، گفت: چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود. ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، غلامرضا یاوند عباسی امروز در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار وشهادت در مازندران، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اتفاق بزرگی در دنیا بود و چرایی و چگونگی این انقلاب باید برای نسل امروز به درستی بازگو و تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفاع مقدس با فرهنگ سادهزیستی مدیریت جهادی و حرکت انقلابی همراه بود و مردم هم این حرکت را رقم زدند که مدیران اجرایی کشور با کار اداری جوابگو و پاسخگو مردم نیستند بلکه باید بدانیم چطور میتوان کار انقلابی مردم را با انجام وظایف به صورت انقلابی پاسخ داد.

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: زمان جنگ بسیاری از فرماندهان جوان بودند که اکنون نیز باید به جوانگرایی سادهزیستی و مدیریت جهادی برگردیم.

دومین نشست شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شدنمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در سنندج برپا می‌شودهمایش "زنان طلایه‌داران انقلاب اسلامی" برگزار می‌شو

عباسی گفت: درشورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از موازی کاری دوری کنیم و کاربا کیفیت انجام شود نگاه نو را در این حوزه کشف و کار کنیم.

وی ادامه داد: ساماندهی گلزار شهدا  تنها همسطحسازی نیست بلکه این امر بخشی از اثربخشی گلزارهای شهداست و ساماندهی واقعی، که طبق فرمایش مقام معظم رهبری گلزار شهدا دارالشفای عاشقان است در حقیقت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است. 

عباسی ادامه داد: یکی از وظایف شورا، مقابله با اقدامات مغایر با فرهنگ ایثار و شهادت است به عنوان مثال ممکن است فیلمی یا مطلبی منتشر شود که مغایر با فرهنگ شهادت بوده که نیازمند پیگیری شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار وشهادت است. 

وی گفت: مراسمها و یادوارههای شهدا مجالس سوگ  نباشد و باید بازنگری شود، یادوارههای شهدا در حقیقت محل همافزایی، وحدت و انسجام همه جریانات فکری است و شهید نباید به نفع یک طیف وگروه مصادره شود.

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: کالبدشکافی شود چه میزان عقبماندگی اتفاق افتاد و چه میزان از آرمان شهدا فاصله گرفتیم همچنین
اعتبارات یادواره های شهدا هدفمندبرنامه ریزی شود.

انتهای پیام/ن

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۵۲ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۵۲ فلسطینی شهید شده و ۹۰ نفر هم زخمی شدند. شمار شهدای جنگ علیه غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۸ هزار و ۱۰۸ نفر رسیده است.

دست کم ۷۲ درصد از مجموع شهدا و مجروحان زن و کودک هستند. هنوز هزاران نفر در نوار غزه مفقود و زیر آوار هستند که برخی منابع این آمار را بیش از ۸۰۰۰ نفر اعلام کرده اند.

کد خبر 6098369 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شهادت ۵۲ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر رسید
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند