Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نامدار صیادی معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه در راستای اجرای بند خ. ماده ۱۳ برنامه ششم توسعه، که مربوط به بخشودگی سود، کارمزد و جریمه وام‌های دریافتی و امهال اصل وام به مدت سه سال برای کشاورزان است؛ جلسات تخصصی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این رابطه چندین بار مصوباتی در سطح کشور انجام شد و ایراداتی داشت و در نهایت منجر به این قضیه شد که در سطح کشور مبلغ ۲ هزار میلیارد برای امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده اختصاص یابد، تصریح کرد: سهم لرستان از این اعتبار ۸۰ میلیارد تومان است.

معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه مکاتبه‌ای شد که این قید دو هزار میلیارد را بردارند، چون هزینه امهال وام‌ها تنها در بانک کشاورزی ۱۲ هزار میلیارد تومان است، افزود: این عدد اعلام شده تحت هیچ شرایطی جوابگوی مطالبات و هزینه‌های امهال نخواهد شد.

صیادی ادامه داد: به هر روی ما فعلا تا تعیین تکلیف این قضیه بحث ۸۰ میلیارد را با همکاری مدیریت بحران و بانک‌ها یک تقسیم بین بانکی و شهرستانی کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه در این تقسیم بندی نیم نگاهی به خسارات شهرستان‌ها طی چندسال اخیر داشته ایم و بر این اساس یک تقسیم بین بانکی اتفاق افتاده است، گفت: بر این اساس برای بانک سپه دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان، بانک تجارت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون، بانک صادرات ۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، بانک کشاورزی ۷۱ میلیارد تومان، و پست بانک ۴۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی لرستان یادآور شد: عمده این اعتبار نیز به شهرستان‌های کوهدشت، پلدختر، دلفان و جنوب خرم آباد که بیشترین خسارت را از خشکسالی دیده اند؛ اختصاص یاف ته است.

انتهای پیام/م

توزیع ۸۰ میلیارد تومان اعتبار امهال تسهیلات کشاورزان لرستانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای لرستانی‌ها؛ مجوز سد معشوره صادر می‌شود‌

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اعلام اینکه مهم‌ترین مانع برای اجرای سد معشوره کسب مجوز ماده ۲۳ است، گفت: این مجوز نیز به‌زودی دریافت و روند جذب اعتبارات این پروژه آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محسن منصوری، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: 7500 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی این سفر هزینه‌ شده‌است.

او اضافه کرد: بخش مهمی از مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان نهایی شده‌است و یا با درصد پیشرفت فیزیکی بالا در دست تکمیل است.

تهاتر نفت برای اتمام عملیات راه‌آهن خرم‌آباد + فیلم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور یادآور شد: چند پروژۀ شاخص لرستان به منابع مالی بالایی نیاز دارد و لازم است جذب اعتبار برای تسریع در پیشرفت این پروژه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

منصوری بیان کرد: کارخانه پارسیلون، راه‌آهن دورود به خرم‌آباد و سد معشوره از مهم‌ترین پروژه‌های شاخص لرستان است که به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود.

او با بیان اینکه زیرساخت‌های کارخانه پارسیلون خرم‌آباد بسیار مناسب است، اما تجهیزات این کارخانه باید به‌روزرسانی شوند، متذکّر شد: جلسه‌ای را با حضور مراجع ذی‌ربط برای پیگیری این پروژه در هفتۀ آینده برگزار می‌کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبارات راه‌آهن خرم‌آباد از جمله تهاتر نفت انجام شده‌است و فعالیت مجدد این پروژه آغاز می‌شود.

منصوری با اعلام اینکه مهم‌ترین مانع برای اجرای سد معشوره کسب مجوز ماده 23 است، گفت: این مجوز نیز به‌زودی دریافت و روند جذب اعتبارات این پروژه آغاز می‌شود.

او با تأکید بر اقدام جهادی مدیران برای تحقق شعار مهم دولت سیزدهم عنوان کرد: پروژه‌های با بیشترین درصد پیشرفت فیزیکی باید در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • راه اندازی ۳۵ مرکز خرید گندم و کلزا در لرستان
  • توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری
  • خبر خوش برای لرستانی‌ها؛ مجوز سد معشوره صادر می‌شود‌
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • شوش و کرخه قطب کشاورزی خوزستان و کشور محروم از تسهیلات و امکانات کشاورزی
  • تضمین تعهدات بیش از ۲۰۴ هزار پرونده «کشاورزی قراردادی» با عاملیت بانک کشاورزی
  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد