Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، رضا مسلمی در مراسم افتتاحیه انجمن شعر نیمتاج سلماسی در کهنه‌شهر، اظهار کرد: سالها دغدغه وجود چنین انجمنی در کهنه شهر حس می‌شد و نیاز نوجوانان و جوانان این شهر برای شرکت در برنامه‌های ادبی و کشف و پرورش آنها کاملا محسوس بود.

وی با بیان اینکه زمینه‌ شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های مغفول و پنهان ادبیات، وظیفه ذاتی این انجمن‌ها است، ادامه داد: اهداف کوتاه‌مدتی که مدنظر بوده، ایجاد محفل و پایگاهی برای ادبیات انقلاب اسلامی در مناطق مختلف شهرستان، شناسایی و جذب شاعران جوان و مستعد، استفاده از ظرفیت شاعران فرهیخته و زمینه‌سازی برای معرفی چهره‌های تازه در ادبیات شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمی، اهداف میان‌مدت این کار را برگزاری اردو در سایر مناطق و تعامل انجمن‌ها و شعرا خصوصاً برای شعرای مبتدی، ایجاد فضای پویا و نشاط ادبی در شهرستان سلماس و انتشار آثار اعضا عنوان کرد.

وی در پایان گفت: انجمن شعر می‌تواند محفلی برای رشد و ارتقای کمی و کیفی ادبیات شهرستان و محلی برای پوشش جامع توانمندی‌های ادبی شعرای سلماس باشد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلماس گفت: پیکر این پدر شهید در بردوش مردم قدر شناس سلماس تشییع و در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

خانم پناهی گفت: شهید جعفر بابازاده در سال ۱۳۴۴در سلماس چشم به جهان گشود و بلافاصله پس از آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شد .

او گفت: شهید جعفر بابازاده در ۴اسفند ۶۲در عملیات خیبر و در جزیزه مجنون به درجه شهادت نایل امد و پیکر مطهر این شهید والامقام اول اسفند ۷۵تفحص و به خاک سپرده شد .

رییس بنیاد شهید سلماس گفت: این شهرستان ۷۲۸شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱هزار ۱۵۷پرونده جانبازی و ۱٠۴پرونده ازاده را در برگ زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است.

دیگر خبرها

  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • شعر فارسی فلسطین به دست عرب زبانان نمی‌رسد
  • بحران ادبیات داریم
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد