Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@19:21:00 GMT

نیویورک تایمز بر علیه ترامپ

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۱۰۷۳

نیویورک تایمز بر علیه ترامپ

یک روزنامه مشهور آمریکایی ابعاد تازه‌ای از ارتباط ترامپ و نزدیکانش با مقام‌های روسی را فاش کرده است.

به گزارش صدای ایران از تسنیم، تجزیه و تحلیل انجام شده توسط روزنامه نیویورک تایمز نشان می دهد دونالد جی ترامپ و حداقل 17 نفر از اعضای کمپین انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا در جریان رقابت های انتخاباتی با اتباع روسی و ویکی لیکس یا واسطه های انها ارتباط و تماس داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش افزود: نیویورک تایمز بر اساس اسنادی که به کنگره ارائه شده است و همین طور گزارش های دادگاه و اتهامات مطرح شده توسط رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات، به این جمع بندی رسیده است که دونالد جی ترامپ و برخی نزدیکان ترامپ در کمپین انتخاباتی اش با اتباع و مقام های روسی در ارتباط بوده اند.

وزیر دفاع اسبق آمریکا: نشست ترامپ و کیم به خلع سلاح کره شمالی ختم نمی‌شود
در بین این تماس ها و ارتباطات، بیش از 100 مورد نشست خصوصی، پیام های متنی، ایمیل و پیام های خصوصی در توئیتر وجود دارد.

این در حالی است که ترامپ و کمپین انتخاباتی اش بارها داشتن چنین ارتباطات و تماس هایی با اتباع روسی را در جریان انتخابات 2016 رد کرده اند.

بازپرس ویژه پرونده روسیه همچنین در حال تحقیق درباره ارتباط مخفیانه بین کمپین انتخاباتی ترامپ و ویکی لیکس است. این وبگاه هزاران ایمیل حزب دموکرات آمریکا را که پیش از انتخابات توسط روسیه هک شده بود، فاش کرده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ترامپ نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام