Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:30:27 GMT

مرتضی آقاخان نسبت به مصدومیتش واکنش نشان داد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۱۱۶۳

مرتضی آقاخان بازیکن به خدمت گرفته استقلال با انتشار پستی در خصوص مصدومیت شدیدش واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی آقا خان را به واقع باید جزو آن دسته از فوتبالیست های بد شانس این یکی دو سال اخیرفوتبال ابران نام ببریم .


بازیکن خوش استایل اسلامشهری استقلال تهران که بعد از 8 ماه و بیست روز از پیوستتش به استقلال هنوز نتوانسته در استقلال  حتی برای یک دقیقه به میدان برود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در حالی که یکی ازامید های خط حمله استقلال در نیم فصل دوم محسوب می شد با مصدومیتش به نوعی باعث ناراحتی هواردان استقلال شد تا آن جا  که حتی دل هوارادان رقیب هم برای اقبال کمش سوخت.


او امروز بعد از چند روز سکوت در صفحه شخصیش با نوشتن این عبارات نشان داد هنوز هم به آینده امیدوار است. وی که هنوز 25 سال بیشتر ندارد می تواند در فصل آینده فوتبالش را دوبار پی بگیرد.

 


او با نوشتن این عبارات نسبت به مصدومیتش واکنش نشان داد:  « سلام به همه هواران عزیز، نمی دانم در این شرایط چه صحبتی انجام بدهم ولی شرمنده خودم شما و خانواده ام و همه کسانی که توی این مدت برایم زحمت کشیده اند هستم که نشد تو این فصل محبت شما را جبران کنم.


خدامی دونه چه انگیزه ای داشتم ، خدا می دونه و شاهده  که چقدر تلاش کردم و هر روزبرای شاد کردن دلتون زحمت کشیدم و لحظه شماری کردم برای بازی کردن ودیدنتون  ولی سرم را مقابل خدا و راهی که جلوی پاهام گذاشته خم می کنم و امیدوارم بهترین ها برای تیم در نیم فصل دوم رقم بخوره...


پروردگارا
سرنوشت مرا خیر بنویس
تا هر چه را تو دیر می خواهی زود نخواهم
 وهر چه را تو زود می خواهی دیر نخواهم .التماس دعا

استقلال تهران مرتضی آقاخان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مرتضی آقاخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری ایتارتاس از نیویورک، ایلان ماسک کارآفرین آمریکایی گفت برنامه‌های ارائه شده برای یک توافقنامه امنیتی جهت تضمین حمایت از اوکراین برای ده سال آینده «دیوانگی» است.

ماسک اظهار داشت: «این دیوانگی است. جنگ ابدی (است)».

پیش از این، دیوید ساکس، کارآفرین دیگر آمریکایی در شبکه ایکس نوشت «اوکراین در حال کار بر روی یک توافقنامه امنیتی با آمریکا است که حمایت این کشور را برای ده سال آینده تضمین خواهد کرد».

به گفته وی، کمک ۶۱ میلیارد دلاری که واشنگتن اخیرا تائید کرده است، «فقط آغاز کار بود».

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین پیشتر گفته بود که مقامات اوکراینی و آمریکایی در حال بحث در مورد میزان کمک‌های نظامی و مالی به کی یف برای ده سال آینده به عنوان بخشی از مذاکرات بر سر یک توافقنامه امنیتی دوجانبه هستند.

 

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • (عکس) تصویر دردناکی که اوستوف اورونوف از مصدومیتش منتشر کرد
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد