Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبــرنگــار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،ا در پی وقوع این حادثه، شاهدان با  هلال احمر تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند که   بیدرنگ گروه امداد و نجات  را  بلافاصله  به محل  وقوع حادثه  در  شهرک کارخانه سیمان اعزام و عملیات نجات را آغاز  شروع کردند.  

این کارگر که بر اثر ریزش کانال فاضلاب شهر سرابله (شهرک کارخانه سیمان) در عمق ۴ متری گرفتار شده بود توسط نیرو‌های هلال احمر نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 خوشبختانه در این حادثه کارگر گرفتار شده در درون کانال با حضور سریع و به موقع تیم آوار جمعیت هلال احمر شهرستان چرداول سریعأ با استفاده از ست سبک نجات (sos) جان او را نجات داده و تحویل نیرو‌های اورژانس دادند.

 

انتهای پیام/ع

نجات کارگر سرابله ای در فاضلاب شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: در پی اعلام مرکز پیام هلال احمر این شهرستان، گزارشی مبنی بر برخورد کامیون ولوو اف اچ ۴۸۰ با کامیونت الوند در کیلومتر ۱۷۴ آزادراه شیراز-اصفهان نجاتگران این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: سه تن از نجاتگران پایگاه شهدای عشایر کلوان پس از کنترل ترافیک و ارزیابی، فرد جان باخته را که در کامیونت الوند گرفتار شده بود به وسیله ست نجات هیدرولیک و جرثقیل، رها کردند.
وی بیان کرد: ۲ مصدوم دیگر این حادثه که مرد بودند هم با اورژانس به مرکز درمانی آباده منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ