Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:38:19 GMT

هنرمندان شیروانی از پلاتو نمایش بهره مند می شوند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۲۱۶۳

هنرمندان شیروانی از پلاتو نمایش بهره مند می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر طهماسبی اظهار کرد: برای ساخت و تجهیز این پلاتو سه میلیاد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

طهماسبی با بیان اینکه اعتبار ساخت این پروژه از مح منابع استانی تامین شده، تصریح کرد: ساخت پلاتو نمایش در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهید امانی اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی شیروان از حدود ۶ ماه گذشته آغاز شده که با ٢٠٠ متر مربع زیربنا دارای  ١٠٠ نفر ظرفیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمان افتتاحیه این پلاتو را همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد.

کد خبر 4524495

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی پلاتو اجرای تئاتر شهر شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • شوم تار ؛ عرفان طهماسبی
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟