Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه استاد فرشچیان در فصل تابسنات دوره های کوتاه مدت خوشنویسی، نگار گری و صنایع دستی برگزار می کند.

با توجه به تجهیز کارگاه های دانشگاه استاد فرشچیان دانشجویان ایرانی و خارجی می توانند در این دوره کوتاه مدت ثبت نام کرده و در کلاس ها حاضر شوند.

دانشگاه استاد فرشچیان برای رفع یکی از حلقه‌های گمشده نظام آموزشی ما تاسیس شده است و یکی از نکات کلیدی این بوده که امروزه بسیاری از امارات باستانی ایران مرمت گر خوب و هنرمند ندارد و دانشگاه استاد فرشچیان قصد دارد اساتید با تجربه و کارآمد تربیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره های تابستانه در دانشگاه استاد فرشچیان

بهمن نامور مطلق با تایید این خبر به خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: دانشگاه استاد فرشچیان را برای برگزاری مدارس تابستانه آماده می کنیم که بتوانیم برای دوره کوتاه مدت تابستانه دانشجو جذب کنیم. همچنین استادان درجه یک و برجسته هنرهای اسلامی در این دوره فعالیت های خود را در این مدارس شروع خواهند کرد. علاقه مندانی که موفق به حضور در نیمسال تحصیلی نشده اند می توانند در دوره کوتاه مدت تابستانه ثبت نام کنند.

ثبت نام دانشجویان خارجی در کارگاه های خوشنویسی

همچنین در این دوره افراد خارجی علاقه مند به یاد گیری نگارگری، خوشنویسی و یا صنایع دستی می توانند در دوره کوتاه مدت تابستانه شرکت کنند و با حضور در دانشگاه استاد فرشچیان رشته مورد علاقه شان را در این دوره دنبال کنند.

این کلاس ها در کارگاه هایی که در ساختمان دانشگاه تجهیز شده اند برگزار می شود و در رشته های هنرهای اسلامی دانشجویان پذیرش خواهند شد.

جزئیات رشته های دانشگاه استاد فرشچیان

این دانشگاه قرار است در ابتدا فعالیت خود را با 3 رشته نگارگری و هنرهای مرتبط، خوشنویسی و هنرهای مرتبط و رشته سفالگری و چوب در حوزه صنایع دستی آغاز کند. بسیاری از استادکاران در حوزه صنایع دستی در شهرهایی مانند اصفهان، شیراز، تبریز، یزد، مشهد و غیره هستند،‌ در همین راستا تمهیدات لازم برای سپردن رشته‌های صنایع دستی به استان‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

برگزاری دوره های پیشرفته برای تربیت استاد کار

مسوولان دانشگاه استاد فرشچیان امیدوارند در این دانشگاه با کمک نظام استاد - شاگردی بتوانند هنرمندان ایرانی را پرورش و از هنرهای کشورمان صیانت کنند.

یکی از برنامه های ویژه دانشگاه فرشچیان نگاه ویژه به خوشنویسی است و قرار برا این است تا اساتید برجسته ای در این رشته پرورش و به جامعه معرفی شوند.

به همین خاطر دوره های مختلف مرتبط با هنرهای اسلامی و سنتی در این دانشگاه برگزار می شود تا در آینده استادکاران ماهری چه ایرانی و چه خارجی تربیت شوند.

انتهای پیام/

28 / 167 دانشگاه استاد فرشچیان تربیت استاد مرمت امارات باستانی هنرمند دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه استاد فرشچیان تربیت استاد مرمت هنرمند دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برپایی آیین اختتامیه دوره کشوری تربیت مربی مخابرات و ارتباطات رادیویی در استان سمنان خبر داد.

حسین درخشان ۱۴ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره ۳۴ نفر از فراگیران از سراسر کشور با حضور اساتید مجرب کشور در سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت چهار روز برگزار شد ادامه داد: این دوره آموزشی هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سمنان برگزار شد.

درخشان افزود: فراگیران حاضر در این دوره با سرفصل های، اصول و روشهای تدریس، شناخت بیسیم های دیجیتال، اصول مکالمه و کد و رمز ،معرفی تلفن های ماهواره ای، فنون کلاس داری، معرفی بیسیم های راه دور، انواع آنتن ها، سامانه های جهت یابی، آشنا شدند. 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به دربرگیری این دوره یادآوری کرد: در این دوره فراگیرانی از استان های مختلف کشور حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • «استاد غلامیان» در تربیت گوهرتراشان نقش بسزایی داشته است
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون