Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم فلاورجان گفت: استانی شدن انتخابات موجب می‌شود نگاهی که حضرت امام و مقام معظم رهبری به مجلس داشتند که مجلس باید به پابه رهنه‌ها و اقشار ضعیف توجه کند کمرنگ می‌شود. حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به طرح استانی شدن انتخابات اظهار داشت: در این طرح اگر نماینده‌ای حد نصاب ۱۰ درصدی آرای شهرستان را اخذ کند و در مرکز استان بتواند آرای بیشتری در مقایسه با دیگر رقبا کسب کند به مجلس راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه استانی شدن انتخابات جایگاه نماینده را در شهرستان پایین می‌آورد افزود: چرا که اولویت اول نماینده باید رای آوری در شهرستان باشد، اما در طزح استانی شدن انتخابات اینگونه به مردم القا می‌شود که رای آن‌ها اهمیت ندارد.

موسوی لارگانی تصریح کرد: با استانی شدن انتخابات این احتمال وجود دارد به نمایندگان شهرستان‌های کوچک کمتر توجه شود و نمایندگان به مردم بگویند که ما تنها ۱۰ درصد از رای خود را از شهرستان به دست اورده ایم و بخش مهمی از میزان آراء را از استان به دست آورده ایم بنابراین ما نماینده استان هستیم نه شهرستان.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استانی شدن انتخابات موجب می‌شود نگاهی که حضرت امام و مقام معظم رهبری به مجلس داشتند که مجلس باید به پابه رهنه‌ها و اقشار ضعیف توجه کند کمرنگ می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استانی شدن انتخابات موسوی لارگانی توجه به اقشار ضعیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد