Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:29:05 GMT

بیش از ۱۹۷ کیلوگرم تریاک در استان سمنان کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۳۵۳۸

بیش از ۱۹۷ کیلوگرم تریاک در استان سمنان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۹۷ و نیم کیلوگرم تریاک از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان خبر داد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان مواد مخدر از صندوق عقب خودرو پیکان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نحوه کشف این محموله مواد مخدر گفت: کشف این میزان مواد مخدر با اقدام اطلاعاتی و هوشیاری مأموران مبارزه با مواد مخدر استان سمنان محقق شد.

فرمانده انتظامی استان سمنانبه مقصد این محموله اشاره کرد و افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله مواد مخدر را از شرق کشور به پایتخت کشور منتقل کنند.

پلیس استان بوشهر730 کیلوگرم مواد مخدر راکشف کردمحموله 200 کیلوگرمی‌ مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شددرگیری مسلحانه در سراوان؛ کشف 1300 کیلو مواد مخدر از قاچاقچیان

سردار قاسمی با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله مواد مخدر را از کرمان به قصد توزیع در تهران بارگیری کرده بودند افزود: خوشبختانه با هوشیاری مأموران مبارزه با مواد مخدر در این اقدام ناکام ماندند.

وی با اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات گفت: محموله مواد مخدر نیز از صندوق عقب خودرو پیکان کشف شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت قاطع و جدی برخورد می‌کند تصریح کرد: مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدراز سوی مأموران پلیس تعطیلی بردار نبوده و پلیس همواره به دنبال تأمین امنیت و آرامش مردم است.

سردار قاسمی با اذعان به اینکه مواد مخدر مادر همه جرائم است خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با قاچاق مواد مخدر برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ ت

 

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت