Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@18:23:33 GMT

اجرای 1100 برنامه در ایام دهه فجر در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۳۵۶۹

اجرای 1100 برنامه در ایام دهه فجر در کرمانشاه

سیروس امیری، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: در ایام دهه فجر در استان 1100 برنامه فرهنگی، تبلیغی و قرآنی برگزار می‌شود.
وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه متولی کارگروه تشکل‌های مردمی و مذهبی از ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که در راستای اهداف این کارگروه، برنامه‌های متنوعی به همین مناسبت با موضوع «فجر فاطمی» برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیری تصریح کرد: از اهم برنامه‌های شاخص و ویژه این اداره در این ایام اعزام 700 مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم و روستایی است.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مبلغین از تاریخ یکم تا 22 بهمن به مدت 22 روز در مناطق هدف به اجرای برنامه شامل تبیین دستاوردهای انقلاب، گفتمان انقلاب اسلامی، تبلیغ چهره به چهره و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران می‌پردازند.
وی گفت: علاوه بر اجرای برنامه‌های مبلغین مراسم جشن و گفتمان انقلاب اسلامی، همایش طلایه‌داران تبلیغ فاطمی و انقلاب اسلامی، برگزاری 140 مراسم گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت روحانیون مستقر در مناطق روستاییی و شهری برگزار می‌شود.
امیری افزود: برپایی و ایجاد غرفه نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با عنوان عفاف و حجاب، قرآن و عترت، شب شعر انقلاب، محافل انس با قرآن، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، برگزای کارگاه سبک زندگی قرآنی و توزیع اقلام فرهنگی از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در جشن 40 سالگی انقلاب است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه اجتماعی امیری اجرای برنامه دهه فجر استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان