Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: نقل و انتقال آب بین حوضه‌ای بدون رعایت مسائل زیست محیطی منع قانونی دارد.

به گزارش ایسنا، قاسم ساعدی در جلسه شورای اداری خوزستان، اظهار کرد: در ۴۰ سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است هر سال بر اقتدار این انقلاب افزوده شده که این مساله جز با خلوص نیت و روحیه خدمتگزاری به خلق خدا و با عنایت شهدا و … ممکن نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلاب ما همه تحلیل گران نظامی، فرهنگی و اقتصادی را تا امروز متحیر ساخته است. چرا که رهبری آن، جریان و سربازان آن متفاوت‌تر از انقلاب‌های بزرگ دنیا بوده است.

وی افزود: اگر امروز حرفی برای گفتن در عرصه منطقه و بین المللی داریم به برکت انقلاب اسلامی و ارزشهای انقلاب است. امروز همه کشورها از انقلاب ما اقتباس می‌کنند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مساله انتقال آب تصریح کرد: این مساله دغدغه خاطر همه مردم ایران به خصوص خوزستان است. جلسات متعددی در این زمینه با نمایندگان مجلس خبرگان و مسئولان استان داشتیم تا آخرین تصمیم گیر‌ی ها را در کمیسیون امنیت ملی اعلام کنیم.

ساعدی افزود: در برنامه ششم توسعه در اسفند ماه سال ۹۵ در قسمت الحاقی ماده ۲۳ گفته شده هرگونه نقل و انتقال آب بین حوضه‌ای بدون رعایت مسائل محیط زیستی منع قانونی دارد. مثل اینکه بخشی از هزینه انتقال آب قرار است توسط بخش خصوصی و از سوی فولاد مبارکه اصفهان تأمین شود.

وی گفت: استاندار اصفهان بابت صحبت‌های خود معذرت خواهی کرده است و امیدوارم مسائل موجود به زودی حل شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتقال آب خوزستان منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست

مهدی زارع خورمیزی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفت گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 

وی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 

زارع خورمیزی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • فاجعه زیست محیطی؛ خلیج فارس شورتر شد
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست