Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@13:23:22 GMT

مدل هاي تخت تاشو

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۴۷۷۸

مدل هاي تخت تاشو

خبرگزاري آريا -
نمونه هايي از تخت هاي تاشو يک نفره و دو نفره


مدل هاي تخت تاشو


تخت هاي تاشو بچه گانه


مدل تخت تاشو دو نفره


تخت تاشو 2 طبقه


مبلمان تختخواب شو
گردآوري: بخش مد بيتوته
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چند ماه اخیر، گزارش‌ها و شایعات پیرامون آیفون، آیپد یا حتی مک‌بوک تاشو اپل زیاد و گاه ضدونقیض بوده‌اند. پیش‌ازاین نیز گزارشی منتشر شد حاکی از آنکه اپل در سال ۲۰۲۷ آیفون تاشو خود را عرضه می‌کند؛ اکنون در گزارشی جدید، غول کوپرتینو تولید آیفون و دستگاه تاشو خود را شتاب بخشیده است. انتظار می‌رود اپل در اواخر سال ۲۰۲۵ تولید انبوه یک دستگاه تاشو هیبریدی ۲۰.۳ اینچی و به‌دنبال آن در اواخر سال ۲۰۲۶ تولید یک آیفون تاشو را آغاز کند.

براساس گزارش دیجیاتو، براساس گزارش ۹to۵Mac، «جف پو»، تحلیلگر شرکت Haitong می‌گوید که اپل تولید انبوه دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی را در اواخر سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد و به‌دنبال آن یک آیفون تاشو در اواخر سال ۲۰۲۶ تولید می‌کند.

آیفون و دستگاه ۲۰.۳ اینچی تاشو اپل

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر مسائل اپل قبلاً گزارش داده بود که اپل روی یک مک‌بوک تاشو ۲۰.۳ اینچی کار می‌کند که در سال ۲۰۲۷ عرضه می‌شود. «راس یانگ»، تحلیلگر حوزه نمایشگرها هم درباره توسعه یک دستگاه هیبریدی تاشو ۲۰ اینچی توسط اپل گزارش داده بود که قرار است در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ روانه بازار شود. «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ نیز گفته است که اپل درحال بررسی یک مک‌بوک یا آیپد هیبریدی با دو صفحه نمایش تاشو است.

اگر گزارش جدید جف پو صحت داشته باشد، اپل سرعت کار خود را روی دستگاه‌های تاشو افزایش داده است. پو می‌گوید که دستگاه تاشوی اپل یک دستگاه کاملاً جدید خواهد بود که بازار پیشرفته و پریمیوم را هدف قرار می‌دهد. همچنین طبق گزارش‌ها، اپل درحال بررسی دو اندازه صفحه نمایش ۷.۹ اینچ یا ۸.۳ اینچ برای یک آیفون تاشو است.

البته هنوز تا سال ۲۰۲۶ زمان زیادی باقی مانده است و مطمئناً نمی‌توان این گزارش‌ها را با قطعیت پذیرفت.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903436

دیگر خبرها

  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس