Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری و در تشریح اهداف و اقدامات انجام شده در رزمایش«اقتدار97» نزاجا، اظهار داشت: این رزمایش تفاوت های محسوس و معناداری با رزمایش های قبلی داشت و در آن از 2 رویکرد مهم رونمایی کردیم.

وی افزود: اولین رویداد تحول و تغییر ساختاری در نیروی زمینی ارتش بود که بنابر منویات فرمانده معظم کل قوا در نیروی زمینی به وجود آمد و در این رزمایش در عمل این تحولات و تغییرات را مورد آزمایش و ارزیابی قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش رویکرد تهاجمی را دیگر رویداد مهم در این رزمایش برشمرد و خاطرنشان کرد: راهبرد کلی عملیاتی در نیروهای مسلح که از طریق سلسله مراتب به ما ابلاغ شده است، از حالت تهدید محور و اداره تدافعی رزمایش ها به حالت هدف محور و تهاجمی تغییر پیدا کرده است.

امیر حیدری عنوان کرد: نیروی مسلحی که بخواهد هدف محور باشد و رویکرد خود را مبتنی بر آفند طراحی کند باید پیش زمینه های آن را هم فراهم کند.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش از یگان‌های سنتی گذشته عبور کرده و به نیروهای واکنش سریع و تیپ های متحرک هجومی و یگان های متحرک مکانیزه تغییر یافته است، اظهار داشت: نیروهای مسلح برای دفاع از میهن اسلامی نیاز به رویکرد نامتقارن ندارند و به مرحله ای رسیده ایم که می توانیم با رویکرد خوب آفندی از میهن و نظام دفاع کنیم.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها نیروهای مسلح جماران نیروی رزمایش حالت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی لِبِدف» هماهنگ‌کننده عملیات‌های مخفی ارتش روسیه در منطقه نیکولایف اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه بامداد امروز یکشنبه یک کارخانه کشتی‌سازی و هتلِ محل اقامت مزدوران انگلیسی‌زبان ا رتش اوکراین را هدف قرار دادند.

لِبِدف دراین‌باره گفت: ساکنان نیکولایف گزارش دادند که انفجارهایی را در کارخانه۶۱ و مناطق پیرامون آن شنیده‌اند؛ جایی که تفنگداران دریایی ارتش اوکراین در آن ساکن بودند؛ قایق‌های بدون سرنشین نیز در این منطقه مونتاژ می‌شدند.

وی اشاره نکرد که در این حمله موشکی چند نفر از مزدوران ارتش اوکراین کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه دیروز شنبه نیز پ در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند. واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد

کد خبر 6090540

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند