Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین صبوری، سرمربی تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم، استفاده این تیم از جادوگری را رد کرد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

حسین صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم مقابل فرش‌آرای مشهد در اولین بازی پلی‌آف لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرش‌آرا در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی کسب کرده است و پیش‌بینی می‌کردیم که چنین بازی دشواری داشته باشیم. خدا را شکر با زحمات بازیکنان توانستیم از این بازی سخت، سربلند بیرون بیاییم و امیدوارم بتوانیم از دور نخست پلی‌آف عبور کنیم.

پیروزی گیتی‌پسند،‌ مس سونگون، سوهان محمدسیما و حفاری در گام نخست مرحله پلی‌آف

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم سوهان محمدسیمای می‌تواند با برتری در دیدار دوم مرحله پلی‌آف، راهی دور نیمه نهایی شود یا خیر، تصریح کرد: در این مرحله هیچ چیز مشخص نیست. همان‌طور که در مشهد توانستیم فرش‌آرا را شکست دهیم، ممکن است این تیم بتواند ما را در قم غافلگیر کند. به همین دلیل نمی‌توانیم چیزی را تمام‌شده بدانیم. همه تیم‌های حاضر در پلی‌آف کیفیت بالایی دارند و تیمی نمی‌تواند به راحتی به دور بعد صعود کند.

سرمربی تیم سوهان محمدسیمای قم درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان این تیم از کمک جادوگری بهره برده‌اند، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما برای این پیروزی دوندگی زیادی داشتند و طرح این موضوعات به نفع فوتسال نیست. دروازه‌بان ما و سایر بازیکنان زحمت بسیاری کشیده‌اند و صحبت درباره جادوگری درست نیست. ما اصلاً به جادوگری اعتقاد نداریم.

صبوری با بیان اینکه هر تیمی برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کند، به تسنیم گفت: سوهان و فرش‌آرا زحمت کشیدند و موقعیت‌های فراوانی داشتند. با این حال ما از یک فرصت خود بهره بردیم و به گل رسیدیم. شاهد دیداری جوانمردانه و پایاپای بودیم و بحثی درباره جادوگری در میان نیست.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد تا وحید شمسایی برای دومین بار متوالی در عرصه مربیگری دیدار پایانی قاره کهن را تجربه کند. سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با ازبک‌ها به خبرنگاران حاضر گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: ما بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی با اشاره به نقش سرمربی ازبکستان گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌کذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. اما مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم