Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورا ی اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران نسبت به توقف پله برقی پل‌های عابر پیاده اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، میرلوحی در ۱۱۹ امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خطاب به شهردار تهران و اداره برق تهران گفت: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته تردد در سطح شهر بدون خودرو را تجربه کردند اما متأسفانه ملاحظه کردم که پل عابر برقی دانشگاه شریف در خیابان آزادی متوقف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز پله برقی آتی ساز در اتوبان چمران نیز متوقف بود که پس از پیگیری متوجه موازی کاری د ر این حوزه شدم.

وی افزود: در این راستا به شهردار تهران تذکر می‌دهم که در جهت رفع این موازی کاری و اختلال و کاهش هزینه‌ها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: پس از پیگیری‌ها در برخی موارد گفته می‌شود که اداره برق باید موضوع را پیگیری کند برخی دیگر موضوع را به گردن منطقه و یا سازمان زیباسازی می‌اندازند. به این ترتیب هم به شهردار تهران وهم اداره برق تذکر می‌دهم که نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند؛ البته رونوشتی از این موضوع نیز به فرماندار تهران ارسال شد که بی‌تردید اگر اداره برق نسبت به قطع برق پله برقی اقدام کرده باشد جای تأسف دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پل عابر پیاده پله برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد