Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: زن باردار که نمی‌خواست دست برادرش رو شود مواد مخدر زیادی را زیر لباسش جاساز کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ماموران کلانتری 15 احمد آباد آبادان در ادامه طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر تحقیقات ویژه‌ای آغاز کردند که در این عملیات پی بردند در یک خانه در منطقه جمشید آباد معامله خرید و فروش مواد مخدر صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری با هماهنگی مقام قضایی پای در خانه ساقی مواد مخدر گذاشتند و در بازرسی از خانه یک تفنگ دولول غیرمجاز همراه با فشنگ‌های آن به دست آوردند اما در بازرسی داخل خانه هیچ اثری از مواد مخدر پیدا نکردند.

در این مرحله ماموران به رفتارهای زن‌باردار که داخل خانه بود مشکوک شدند و با توجه به استرس‌های زن جوان ماموران درخواست حضور یک مامور زن در خانه کردند که در این صحنه مامور زن با حضور در خانه ساقی مواد مخدر به بازرسی بدنی زن باردار پرداخت و مواد مخدر زیادی که در زیر لباس این زن پنهان شده بود کشف شد.

در این مرحله زن باردار و برادرش که در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشت دستگیر شدند که در بازجویی‌ها، مرد جوان ادعا کرد که خواهرش در این ماجرا بیگناه است.

ساقی مواد مخدر گفت: وقتی متوجه حضور پلیس شدم از خواهرم خواستم که مواد مخدر را زیر لباسش پنهان کند که در ادامه خواهرم از ترسی که چهره‌اش نمایان بود راز مواد مخدر پنهان شده را فاش کرد.

بنا به این گزارش، ساقی مواد مخدر آبادان همراه خواهر باردارش برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث مواد مخدر پلیس اخبار حوادث مواد مخدر زن بازجویی آبادان زن باردار جاساز ساقی مواد مخدر عکس فیلم تجاوز دختر تصاویر مرد ساعت مدرسه دستگیر شیطان صفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه