Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@00:19:23 GMT

اقدام بحث برانگیز شورای ورزش امارات علیه قطر

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۷۱۸۴

به گزارش ایلنا، شورای ورزش کشور امارات پیش از دیدار تیم ملی فوتبال این کشور با قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 تمامی بلیت‌های باقی مانده را خریداری کرد تا آن را به صورت رایگان در اختیار طرفداران قرار بدهند:

"ما به رهبری برجسته ما و شهروندان امارات متحده عربی به دلیل پیروزی تیم ملی تبریک می‌گوییم و همچنین صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سفیدپوستان (بازیکنان امارات متحده عربی) با نشان دادن عزم، اراده و شجاعت برای حفظ پرچم وطن، اثبات شده‌ که ستاره هستند و این یک هدف نهایی است. در ماجراجویی پیش رو برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم."

یک توییت دیگر از شورای ورزشی اعلام کرد: "طبق دستورالعمل شیخ نهیان بن زاید، شورای ورزشی ابوظبی اعلام کرده که تمام بلیت‌های باقیمانده تیم ما را در نیمه نهایی خریداری کرده است و به طرفداران وفادار امارات متحده عربی عرضه می‌شود. بلیط ها از یکشنبه، 27 ژانویه، از ساعت 10 صبح تا 10 بعد از ظهر، در دفتر مرکزی شورا پخش خواهد شد."

گفتنی است از دو سال گذشته عربستان سعودی، امارات متحده عربی، بحرین و مصر در توافقی هماهنگ شده روابط خود را با قطر به طور کامل قطع کردند و تلاش کردند این کشور را محاصره و مورد تحریم های خود قرار دهند.

این مسابقه حساس روز سه شنبه در ورزشگاه محمد بن زاید از ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی امارات تیم ملی قطر جام ملت های آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال الوحده و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی لیگ کاپ امارات را از آن خود کند.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

تک گل الوحده در این بازی را «پیمنتا پرز لوپز» در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

العین در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال آسیا موفق شده بود در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند الهلال عبور کند و راهی دیدار نهایی شود اما در این بازی مغلوب یاران نورالله‌ی شد و نتوانست نخستین جام این فصل را کسب کند.

کد خبر 6096004

دیگر خبرها

  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • ظرفیت تولید نفت امارات بی‌سروصدا افزایش یافت
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران