Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن اینکه چشم‌داشتی به منافع کشورهای دیگر ندارد، اما در حفظ منافع خودمان ممکن است رویکرد آفندی داشته باشم. ناطقان: سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با تغییر رویکرد عملکرد نیروهای مسلح از پدافند به آفند در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس آموزه‌های اسلام و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران، کشورمان تجاوز، تهاجم و چشمداشتی به خاک هیچ کشوری ندارد و در راهبردهای کلان کشور ما یک راهبرد دفاعی مشخص داریم، به این معنی که از استقلال و تمامیت ارضی و منافع کشور و ملت ایران دفاع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که در حاشیه نشست سالانه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سخن می‌گفت، افزود: آنچه که بیان شد به معنای آن نیست که در رویکردهای سطح عملیاتی و تاکتیکی صرفاً دفاعی و منفعلانه عمل کنیم. جمهوری اسلامی ایران ضمن این که هیچ چشم‌داشتی به منافع و خاک کشورهای دیگر ندارد، اما در حفظ منافع خودمان رویکرد آفندی را ممکن است داشته باشیم و اگر کسی قصد تجاوز به منافع کشورمان داشته باشد و آثار و شواهد آن دیده شود نیروهای مسلح کشور دست روی دست نخواهد گذاشت که منافع ملت، امنیت و آرامش کشور آسیب ببیند و یا به خطر بیفتد.
سرلشکر باقری ادامه داد: رزمایش‌هایی که در خلیج فارس یا دریای عمان و زمین و هوا در سال جاری در حال انجام است یک تغییر ماهیت در آنها پیدا شده است و این مسیر رو به ارتقا است تا این که نیروهای مسلح آمادگی آن را داشته باشند چنان چه ضرورتی داشت در تاکتیک‌ها این تغییرها را اعمال کنند.
منبع: ایسنا برچسب ها: سرلشکر باقری ، نیروهای مسلح ، آفند

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سرلشکر باقری نیروهای مسلح آفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی

نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. 

 براساس بند فوق کلیه شناورهای هر شرکت کشتیرانی بین المللی که کشتی هایش به بنادر رژیم صهیونیستی وارد شود در فهرست اهداف نیروهای مسلح یمن قرار گرفته و تردد آنها در محدوده عملیاتی نیروهای مسلح یمن ممنوع خواهد شد.

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمنفرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها در برابر یمن عاجز استپروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «نه» پاکستان به امرو نهی آمریکا درباره ایران
  • پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره ایران دست رد زد
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور