Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:57:26 GMT

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۸۲۴۶

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده نیروی انتظامی آبادان امروزبه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: ماموران انتظامی آبادان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در ادامه طرح های پاکسازی نقاط جرم خیز و برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی، پس از اخذ مجوز قانونی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی آبادان ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات و رصد میدانی مجرمان در مناطق جرم خیز و شناسایی منازل آنها ضمن همانگی با مراجع قضایی در قالب تیم های اطلاعاتی و عملیاتی عملیات پاکسازی را اجرا کردند.

سرهنگ تقی زاده گفت: با اجرای این طرح 2 دستگاه خودروی سرقتی، پنج دستگاه دوربین مدار بسته، 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و نیم کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و در این رابطه 2 متهم نیز دستگیر شدند.

وی با تاکید بر قاطعیت پلیس در استمرار طرح پاکسازی مناطق آلوده هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی و جلب رضایت شهروندان عنوان کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبادان افزود:پلیس تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با همکاری مردم مناطق آلوده به جرم را شناسایی و به صورت ریشه ای با این معظل برخورد کند.

سرهنگ تقی زاده ریشه برخی از مشکلات را بیکاری و رفع نکردن مشکلات جوانان عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات جوانان گرایش آنها را به سمت خلاف کمتر می کند.

انتهای پیام / د

طرح پاکسازی مناطق جرم خیز آلوده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • رادان: هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم
  • هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم/ بی حجابی باعث بی عفتی می شود
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان