Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@08:37:08 GMT

معاونت مطبوعاتی در انتظار مدیر تازه

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۸۲۹۱

معاونت مطبوعاتی در انتظار مدیر تازه

پنج روز از پذیرش استعفای محمد سلطانی فر، معاون سابق مطبوعاتی وزیر ارشاد می گذرد و هنوز هیچ گزینه ای به صورت رسمی برای جایگزینی او از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی نشده است.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری شبستان،‌ ۵ روز از استعفای «محمد سلطانی فر»، معاون سابق مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می گذرد و این در حالی است که ظاهرا هنوز هیچ گزینه ای برای تصدی این پست در وزارت ارشاد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

البته برخی شنیده ها حاکی از این است که ممکن است «علیرضا مغزی» فرد مورد نظر سید عباس صالحی برای تصدی معاونت مطبوعاتی باشد. او دبیر شورای اطلاع رسانی دولت است  و از روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای است. او سابقه مدیرمسئولی خبرگزاری خبر آنلاین،‌ روزنامه خبر ورزشی و سردبیری مجله سروش، ‌عضویت در شورای سردبیری روزنامه جام جم، سردبیری همشهری بین الملل را در کارنامه کاری خود دارد.

 

 

محمد سلطانی فر که نتوانست وعده های خود را در دوران حضور یکساله اش در معاونت مطبوعاتی محقق کند استعفا داد و رفت تا به تدریس در دانشگاه بپردازد. او در دوران کوتاه حضور خود در معاونت مطبوعاتی با چالش های فراوانی در این معاونت روبرو بود. شبستان پس از استعفای او در یادداشتی با عنوان روزهای سخت سلطانی فر در معاونت مطبوعاتی  به این موضوع پرداخت.

 

 

امروز ۵ روز از استعفای او می گذرد و هنوز هیچ گزینه ای به صورت رسمی برای جایگزینی او از سوی وزارت ارشاد معرفی نشده است. باید منتظر ماند و دید تکلیف معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد چه می شود.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد ارتش خبرگزاری شبستان اصفهان محمد جواد ظریف ظریف نمایشگاه کتاب رزمایش اقتدار نیروی زمینی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد سید عباس صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه