Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیأت منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده مدیران مسئولان خبرگزاری ایلنا ، سایت پارس نیوز و سردبیر این سایت صبح امروز (یکشنبه) - 7 بهمن ماه - در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی برگزار شد.

احمد مؤمنی راد در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: در جلسه امروز به پرونده مدیر مسئول خبرگزاری ایلنا با دو شکایت و به اتهام نشر مطالب خلاف واقع رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه، هیأت منصفه مطبوعات در شکایت اول، مدیرمسئول این خبرگزاری را به اتفاق آرا مجرم تشخیص داد و مستحق تخفیف ندانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مورد شکایت دوم که دولتی بود، شاکی اعلام رضایت کرد.

مؤمنی راد تصریح کرد: همچنین در جلسه امروز به پرونده مدیر مسئول سایت پارس نیوز و سردبیر این سایت به اتهامات" نشر اکاذیب و افترا " رسیدگی شد که هر دو متهم با اکثریت آرا در هر دو اتهام مجرم شناخته و مستحق تخفیف دانسته شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هيات منصفه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه جلسه هیات دولت

جمعی از اعضای هیأت دولت، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078344 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • بررسی مطبوعات روز/ آقای «ب.ز»، عکس یک روزنامه های امروز ️
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی