Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلوارو موراتا از بازگشت به اتلتیکو مادرید حس خیلی خوبی دارد.

طرفداری- آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی چلسی برای انتقال به اتلتیکو مادرید شب گذشته به مادرید رسید و اکنون در آزمایش پزشکی این تیم نیز حاضر شد. به گزارش آ اس، موراتا که سابقه حضور در رئال مادرید را دارد، در خصوص انتقال به اتلتیکو مادرید، تیم زمان کودکی اش گفت:

خوشحالم که مرحله جدیدی از دوران فوتبالم را آغاز می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزها برای نهایی شدن این انتقال منتظر بودم. نمی توانم برای شروع تمرینات همراه با هم تیمی های جدیدم صبر کنم. افرادی که همیشه در کنار من بوده اند، می دانند که اکنون چه حسی دارم و روزهای گذشته نیز چه حس خوبی داشته ام. خیلی خوشحالم. طبیعی است که مردم در مورد این انتقال نظرات متفاوتی داشته باشند اما من می دانم که چه کاری انجام می دهم. من دوران فوتبالم را در اتلتیکو مادرید آغاز کردم و کسانی که گذشته مرا می دانند، اطلاع دارند که از کجا آمده ام و گذشته ام برایم چه اندازه مهم است. گذشته ها گذشته است و نمی توان آن را تغییر دهیم. به کارهایی که در گذشته انجام داده ام، مفتخرم و امیدوارم مراحل انتقالم به اتلتیکو مادرید بدون مشکل سپری شود.


آلوارو موراتا در کودکی با پیراهن اتلتیکو مادرید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدیان، صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت: به منظور انتقال و افزایش کیفی و کمی آب آشامیدنی منطقه سرآسیاب فرسنگی، ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر از خط انتقال جدید الاحداث در قطر ۴۰۰ پلی اتیلن شستشو شد.

وی افزود: پس از مراحل شستشوی اولیه، گند زدایی و شستشوی نهایی توسط واحد بهداشت و کنترل کیفی مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمان صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: همچنین پس از انجام تست‌های نهایی کشت میکروبی و استانداردهای کلرآزاد باقیمانده، خط انتقال مذکور وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

کد خبر 6097219

دیگر خبرها

  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم