Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فلاحی ظهر یکشنبه در جلسه هم‌اندیشی فی‌مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به میزبانی مجتمع آموزشی رفاهی بنیاد مسکن استان بابیان اینکه تملک اراضی و اخذ سند اقدام راهبردی برای توسعه روستاها محسوب می‌شود، ابراز داشت: روند تملک اراضی ملی و اخذ سند روستاهای استان طی سنوات قبل به‌خوبی انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه سهمیه سال گذشته اخذ سند روستاهای استان سمنان تحقق‌یافته است، اضافه کرد: با توجه به همکاری متقابل سهمیه سال۹۷ نیز تحقق خواهد یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه ایجاد تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر در راستای اجرای ماده چهار قانون ساماندهی مسکن به توسعه روستاها منجر می‌شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه رویکرد این دستگاه اجرایی همراهی در راستای توسعه روستاها است لذا این امر می‌تواند به پیشبرد اهداف مورد نظر بسیار کمک کند.

فلاحی در ادامه تصریح کرد: توسعه گردشگری در روستاها، همچنین جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و تثبیت جمعیت در روستاها مهم‌ترین اقداماتی است که بنیاد مسکن پیگیری کرده و در دستور کار خود دارد.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام‌شده در بخش‌های صدور اسناد مالکیت روستایی، اجرای طرح مقاوم‌سازی و طرح هادی روستایی و به‌ویژه واگذاری اراضی و زمین روستایی با هماهنگی اداره منابع طبیعی گام‌های بلندی در این خصوص برداشته‌شده است.

مدیرکل منابع طبیعی آبخیزداری استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه می‌توان با تعامل سایر دستگاه‌ها موانع موجود در راستای محرومیت‌زدایی روستاها را برداشت، تصریح کرد: با تعامل و همراهی فی‌مابین می‌توان شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن و منابع طبیعی برای ارائه خدمات بهتر به مردم باشیم.

علینقی حیدریان اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین درخواست‌های بنیاد مسکن تامین زمین برای برخی امور به روستاهای استان سمنان است که با همکاری می‌کوشیم یک‌به‌یک موارد را بررسی و موانع شناسایی و در راستای خدمت‌رسانی بهتر گام‌های موثرتری برداریم.

کد خبر 4525069

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن استان سمنان منابع طبیعی استان سمنان نشست هم اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند

هاشمی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان  با بیان اینکه از پتانسیل روستاها و با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و مشارکت مردم برای کاشت محصولات کم آب بر و گیاهان دارویی استفاده شود، گفت: توجه به روستاها با اولویت کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های ما در پرداخت تسهیلات در سطح استان است.

استاندار سمنان گفت: پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور امری حائز اهمیت و اولویت دار است که دستگاه‌های اجرایی باید کارشناسی را ویژه این مهم تعیین و کمیته پیگیری مصوبات تشکیل و طی جلسات مستمر این امر محقق شود.

هاشمی همچنین بیان کرد: نظارت بر بازار نباید مختص زمان خاص همچون ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان باشد، لذا تقویت نظارت در طول سال امری حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد