Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@12:30:36 GMT

حسین ماکارانی حین سرقت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۹۱۴۱

حسین ماکارانی حین سرقت دستگیر شد

باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ رسول جهانی رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد اظهار کرد: ساعت چهار و نیم بامداد روز گذشته بود که ماموران حین گشت زنی‌های شبانه خود به مرد جوانی برخورد کردند که از پارکینگ خانه‌ای در این محدوده خارج شده و حین دیدن ماموران به داخل خانه باز می‌گردد.

وی افزود: ماموران کلانتری وارد عمل شده و با بررسی این فرد متوجه شدند که او در حال سرقت از سه خودروی پارک شده شامل دو پژو و یک دستگاه ال۹۰، در پارکینگ همان خانه بوده که از آن خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد تصریح کرد: با انتقال متهم معروف به حسین ماکارانی که از بزهکاران معروف منطقه نازی آباد است، وی به ارتکاب سرقت معترف و مدعی شد که همان سه فقره سرقت را انجام داده است.

وی افزود: حسین ماکارانی با استفاده از شاه کلید یا کارت، درب‌های خانه‌ها را باز می‌کرد و وقتی وارد خانه می‌شد با تخریب درب ماشین‌ها به سرقت لوازم صوتی و اموال داخل خودرو اقدام می‌کرد.

سرهنگ جهانی خاطرنشان کرد: متهم پیش از این نیز به دلیل اتهاماتی من جمله سرقت و موادمخدر بازداشت شده، اما تاکنون به زندان نرفته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرقت لوازم خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد

حیدر احمدیوسفی گفت: ۴ روز گذشته برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت اتومبیل ۴۰۵ در شهرستان همجوار بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با جدیت تمام اقدامات اطلاعاتی و همچنین گشت زنی هدفمند خود را در این زمینه شروع کردند، افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۲ هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی خودروی مورد نظر را مشاهده و ضمن توقیف آن، یک سارق را دستگیر کردند.

یوسفی به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت خودرو، اتومبیل خود را به دزدگیر، قفل فرمان و پدال، سامانه GPS و سایر وسایل بازدارنده مجهز و در صورت مواجهه با موارد مشکوک یا وقوع هرگونه سرقت، مراتب را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سارقی با پابند الکترونیکی حین دزدی دستگیر شد
  • بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش در نازی‌آباد تهران
  • لحظه شروع درگیری خونین هفته گذشته نازی‎‌آباد | فیلم‌های دوربین مداربسته را ببینید
  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس