Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:23:14 GMT

تور کیش محبوب‌ترین تور گردشگری داخلی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۹۱۷۱

تور کیش محبوب‌ترین تور گردشگری داخلی

مدیر عامل یک آژانس مسافرتی گفت: اکنون بیش‌ترین میزان استقبال از تور کیش است اما استقبال از تورهای مختلف داخلی و خارجی به‌ صورت فصلی تغییر می‌کند.

محمدحسن روحی در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: اکنون استقبال از تورهای داخلی و به‌خصوص کیش بیشتر بوده زیرا پروازهای بیشتری برای آن وجود دارد، با توجه به مقاصد گردشگری موجود و خدمات هتل‌ها هزینه‌ها نیز به صرفه‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: میزان استقبال از تورهای مختلف به‌صورت فصلی تغییر می‌کند، به عنوان مثال در فصل تابستان استقبال از تورهای شمال افزایش پیدا می‌کند و همچنین افزایش استقبال از تور کیش به علت وجود جشنواره‌های آن در فصل تابستان است، در فصل بهار و تعطیلات نوروز استقبال از اصفهان و در اردیبهشت ماه استقبال از شیراز افزایش پیدا می‌کند.

این فعال گردشگری اظهار کرد: میزان استقبال از تورهای خارجی نیز به‌صورت فصلی تغییر می‌کند، به عنوان مثال هم اکنون استقبال از دبی، مالزی و سنگاپور بیشتر بوده و در تابستان استقبال بیشتری از ترکیه می‌شود.

نوسانات ارز رونق بخش تورهای داخلی

یک فعال گردشگری در پاسخ به این سوال که هم اکنون استقبال مردم بیشتر از تورهای خارجی یا داخلی بیشتر است، بیان کرد: هم‌اکنون استقبال مردم بیشتر از تورهای داخلی بوده و با توجه به وضعیت کنونی، نوسانات ارز استقبال از تورهای خارجی بسیار کاهش یافته است.

امیر بختیاری در خصوص پر استقبال‌ترین تورهای داخلی، اظهار کرد: تورهایی از جمله تور کیش بیشتر از دیگر تورهای داخلی مورد استقبال قرار می‌گیرند، یکی از دلایل مورد استقبال قرار گرفتن بیشتر تور کیش مناسب بودن هزینه‌های این تور نسبت به تورهای خارجی است.

وی خاطرنشان کرد: امکانات گردشگری خوبی در جزیره کیش وجود دارد که باعث می‌شود مردم استقبال خوبی از این سفر و تورهای آن داشته باشند؛ البته وضعیت آب و هوای این جزیره در فصل سرد سال نیز از دیگر عوامل جذابیت سفر به آن در فصل زمستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كيش گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی، استان خراسان شمالی، رویشگاه گونه های متنوع و منحصر بفرد گیاهان دارویی و خوراکی است که طرفداران بسیاری هم دارد؛ "چریش" یکی از این سبزی های مطبوع و خوشمزه کوهی است.

هر بوته گياه چریش چندين برگ دارد كه مانند سبزي تره قسمت انتهايي آن در غلافي سفيدرنگ پيچيده شده‌ است.

گياه چريش در فصل بهار در همه سبزی فروشی ها عرضه مي شود مردم خراسان شمالی بخصوص روستاييان با استفاده از اين گياه آشي موسوم به آش چريش و ناني به نام نان چريشي درست مي‌كنند.

آش چريشي مخلوطي از حبوبات، بلغور و گياه چريش است و نان چريشي نيز با استفاده از خمير، زردچوبه، سيب زميني، پياز، روغن حيواني و گياه چريش در تنور پخته مي‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد