Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهخی خود در مسئولین نسبت به مردم خود را مسئول بدانند.

به گزارش فارس وی افزود: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم به دلیل اینکه بعد از گذشت 6 ماه از رئیس جمهور شدنشان، شرکت قطعات ایران خودرو را به خاندان مونسان واگذار کردند که این موضوع آینده شرکت اگزوز سازی خراسان را متزلزل کرده و منجر به اخراج ۲۰۰ کارگر آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نیشابور در مجلس تصریح کرد: هیئت مدیره ایران خودرو در سال ۸۸ مصوب کرد که کارخانه کاتالیست وبا سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومانی در نیشابور تاسیس شود اما با توجه به لابی‌های این خاندان عملا این کارخانه به قم منتقل شده و موجب نارضایتی های فراوان در جامعه کارگری شده است ضمن اینکه امروز مدیرعامل شرکت نیشابور همزمان سرپرست شرکت مبدل خودرو قم هم هست لذا توقع داریم به شکل ویژه برای حل مشکل این کارگران ورود کند.

چنارانی از نمایندگان مجلس به دلیل تصویب تخصیص ۳۲ هزار میلیارد تومان برای رفع مشکلا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکر کرد چرا که باعث شد عدم پرداخت بین ۵ تا ۷ ماه حقوق کارگران شهرداری‌های مرتفع شده و عملاً باعث شد تا سفره عید آنها پر باشد ولی توقع داریم که برای تبصره 14 لایحه بودجه ۹۸ از نمایندگان مجلس توقع داریم که تا از محل عوارض و فرآورده های نفتی مبالغی به آنها واگذار شود.

چنارانی در تذکری به وزارت آموزش و پرورش به منظور تبدیل استخدام رسمی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان توقع داریم تا سازمان امور اداری و استخدامی کشور این موضوع را در حکم آنها در نظر بگیرد.

وی در پایان گفت: از دولت توقع داریم برای کسانی که هیچ بیمه ای ندارم مانند کشاورزان خرد و کارگران روزمزد نگاه ویژه‌ای کند. ارت آموزش و پرورش به منظور تبدیل استخدام رسمی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان توقع داریم تا سازمان امور اداری و استخدامی کشور این موضوع را در حکم آن‌ها در نظر بگیرد.

وی در پایان گفت: از دولت توقع داریم برای کسانی که هیچ بیمه‌ای ندارم مانند کشاورزان خرد و کارگران روزمزد نگاه ویژه‌ای کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نماینده نیشابور مجلس شورای اسلامی قطعات ایران خودرو کارگر صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و دستگیر، که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌ها سارق به ۱۳ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قاسمی در پایان از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • لوازم یدکی رنو
  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط
  • تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • اعمال حق تأهل در حقوق کارگران به میزان ۵۰۰ هزار تومان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند