Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک کایدان نویسنده سریال «دل» که این روزها پیش تولید آن در حال انجام است درباره این سریال گفت: «دل» که منوچهر هادی کارگردانی آن را برعهده دارد در میان فیلمنامه هایی که تاکنون نوشته ام کار سخت، بزرگ و متفاوتی است.  

وی ادامه داد: این سریال یک ملودرام خانوادگی و اجتماعی است که بیشتر در تهران تصویربرداری می شود و لوکیشن هایی هم در خارج از تهران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کایدان درباره متن فیلمنامه «دل» و پایان نگارش آن اظهار کرد: من نگارش سریال «دل» را از شهریور سال گذشته شروع کرده و به همراه برادرم میثم کایدان می نوشتیم که تا اردیبهشت سال ۹۷ حدود ۱۸ قسمت از آن آماده شد. این پروژه چند ماه پیش وارد پیش تولید شده بود که به دلیل تغییر سرمایه گذار متوقف شد و به تبع آن در کار نگارش «دل» وقفه ای به وجود آمد.

وی که این روزها نگارش «مانکن» را بر عهده دارد و این سریال هم به کارگردانی حسین سهیلی زاده در مرحله پیش تولید است، اضافه کرد: من هیچ گاه متن ۲ سریال را با هم ننوشته ام و مدتی که در کار تولید «دل» وقفه به وجود آمد مشغول نگارش «مانکن» شدم. فیلمنامه «مانکن» را هم تا حدی جلو بردیم تا اینکه دوباره شرایط ساخت «دل» فراهم شد و تهیه کننده و سرمایه گذار جدید به سریال «دل» پیوست بنابراین اینکه هر ۲ کار همزمان با هم کلید می خورند به این معنا نیست که هر ۲ را با هم نوشته ام.

این نویسنده درباره تفاوت های قصه «دل» و «مانکن» توضیح داد: «مانکن» هم مثل «دل» یک ملودرام عاشقانه است اما بین این ۲ تفاوت زیادی وجود دارد.

وی درباره عاشقانه های تکراری در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: متاسفانه ما در ایران تنوع ژانر نداریم و ناخودگاه به سمت ملودرام و یا کمدی حرکت می کنیم. در ملودرام هم به دلیل محدودیت های موضوعی و گیرایی سوژه های عاشقانه به سمت گونه های متفاوت ملودرام نمی توانیم برویم.  

نویسنده «دلدادگان» در پایان گفت: من سعی کردم ۲ قصه عاشقانه متفاوت را به نگارش درآورم که سریال «مانکن» را با در نظر گرفتن آسیب های اجتماعی، اقتصادی و بی عدالتی های اقتصادی و «دل» را در بستر یک عاشقانه اجتماعی نوشته ام.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سرمایه سرمایه تلویزیون ایران مانکن منوچهر هادی سریال دل سریال نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است

رئیس سازمان صدا و سیما ضمن ارائه توضیحاتی درباره وضعیت نظارت ساترا بر محتوا و فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی از پیگیری‌ها در زمینه جلوگیری از تخلفات احتمالی محتوایی در تولیدات سکوها به کمک آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی خبر داد و گفت: ساترا در حال بررسی و ارزیابی وضعیت اقتصاد حوزه نمایش خانگی است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی صداوسیما، پیمان جبلی امروز و در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برخی حواشی و اظهارات مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون وضعیت پرداخت‌ها در حوزه نمایش خانگی اظهار کرد: به طور کلی تنظیم‌گری در این حوزه شامل اقتصاد و وضعیت مالی پروژه‌های تولیدی هم می‌شود.
وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر علاوه‌ بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرآیندهای اقتصادی این حوزه را نیز برعهده دارد.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه فرایندهای اقتصادی در حوزه نمایش خانگی باید به‌گونه‌ای باشد که فعالان خرد در این حوزه هم بتوانند فعالیت کنند گفت: ساترا در حال بررسی این موضوع است و نتایج بررسی‌های ساترا و برنامه‌هایش جهت اقدام لازم، ارائه خواهد شد. ‌

جبلی همچنین درباره نحوه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی عنوان کرد: با ریل‌گذاری قانونی درستی که انجام شده سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان،  سکوها و ساترا وجود دارد.

وی تأکید کرد که البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

رئیس صداوسیما درخصوص عملکرد رسانه ملی در پوشش خبری عملیات «وعده صادق» گفت: از لحظات اولیه شروع این عملیات و براساس آمادگی‌های ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌های قبلی و تقسیم وظایف میان حوزه‌های مختلف محتوایی سازمان، عملیات گسترده رسانه‌ای پوشش جامع این عملیات غرورآفرین آغاز شد.

وی از پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته این عملیات سخن گفت و اظهار کرد: شبکه‌های مختلف صداوسیما، حوزه خبر و نیز شبکه‌های برون‌مرزی متناسب با وظایف تعریف‌شده به پوشش جامع تصویری، اطلاعاتی و تحلیلی این عملیات پرداختند که این روند تا کنون هم در برنامه‌های مختلف ادامه دارد. ‌

جبلی پوشش عملیات وعده صادق و نیز اقدام فوری و مؤثر صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویدادهای مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی و تأثیر بر افکار عمومی داخلی،  منطقه‌ای و بین‌المللی و در درون رژیم صهیونیستی مشهود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟