Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۶۵ درصد جرایم خرد در این استان توسط معتادان متجاهر رخ می‌دهد، همچنین ۷ هزار و ۲۰۹ نفر از معتادان متجاهر سال گذشته در این استان دستگیر و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

‌به گزارش ایسنا- سردار محمد قنبری در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان، افزود: آدم ربایی در سیستان و بلوچستان طی ۱۰ ماهه امسال ۱۵ درصد افزایش داشته است اما این آدم ربایی ها با انگیزه اخاذی و سیاسی نبوده و بیشتر انگیزه تسویه حساب شخصی و اختلافات مالی و بیشتر در حوزه معاملات حرام و مواد مخدر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سیستان و بلوچستان در روند افزایش جرایم رتبه ۳۳ را در کل کشور داریم یعنی از نظر افزایش وقوع جرم ۳۲ استان از سیستان و بلوچستان جلوتر هستند و شرایط استان نسبت به کل کشور مطلوب‌تر است.

سردار قنبری گفت: ۹۰ درصد جرایم رخ داده در استان کشف شده و مدت زمان کشف وقوع جرایم کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه تیم تخصصی در نیروی انتظامی تشکیل شده تا قتل‌هایی که از سال ۱۳۷۰ تا کنون در سیستان و بلوچستان رخ داده و قاتل دستگیر نشده است را پیگیری کنند، گفت: قاتل ۵۰ نفر از این پرونده‌ها از ابتدای امسال تا کنون توسط تیم تخصصی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

قنبری ادامه داد: در مجموع سرقت‌ها در استان پنج درصد افزایش دارد که بیشتر در شهرستان ایرانشهر و در زمینه سرقت موبایل است.

وی بیان کرد: جرایم یارانه‌ای در سیستان و بلوچستان افزایش پیدا کرده اما با هوشیاری مأموران در پلیس فتا فضای مجازی کاملاً تحت کنترل قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به ایام دهه فجر نیز گفت: در دهه فجر امسال علاوه بر افتتاح پروژه، برپایی نمایشگاه و رژه خودرویی پلیس را خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تقویت یگان‌های تکاوری پلیس و اجرای طرح مردم یاری بهداری انتظامی در مناطق محروم از دیگر اقداماتی است که در دهه فجر انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جرایم خرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۳۰ هزار و ۲۴۶ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش ۵۳۰ میلیارد تومان خریداری شده است.
عباس اشکانی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت حدود ۴۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰ دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل این محصول استراتژیک در سطح استان پیش بینی شده است و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک میکنند.
اشکانی افزود: شهرستان‌های دلگان با ۱۵ هزار تن و بمپوربا هشت هزار تن بیشترین گندم تحویلی به مراکز خریدرا به خود اختصاص داده اند.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد مزارع گندم سیستان و بلوچستان برداشت شد
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • ۴۰ درصد گندمزارهای سیستان و بلوچستان درو شد
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند