Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که برنده دیدار ایران و زاپن می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره دیدار فردای تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: این دیدار به نوعی فینال مسابقات است و برنده آن قهرمان جام ملت‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران و ژاپن از همه تیم‌های جام بهتر بودند و طبیعتاً برنده مسابقه بیشترین شانس را برای رسیدن به قهرمانی دارد.

وی افزود: شاید اگر ایران و ژاپن در فینال به هم می‌رسیدند بازی جذاب‌تر می‌شد، اما فکر می‌کنم ایران مانند ۵ بازی قبلی خود در این دیدار هم برنده از زمین بیرون می‌آید. من قبل از جام ملت‌ها هم گفتم و الان هم می‌گویم که ما قهرمان می‌شویم، مگر اینکه اتفاق غیر قابل پیش‌بینی رخ بدهد. الان در آسیا هیچ تیمی نمی‌تواند مقابل ایران قد علم کند.

سرمربی تیم آلمینیوم هرمزگان در مورد این که آیا فوتبال ایران با رفتن کی‌روش متضرر می‌شود یا خیر، یادآور شد: جواب این سوال اظهر من الشمس است. قطعاً با رفتن کی‌روش ما ضرر می‌کنیم، اگر او از ایران برود، مربی تیم دیگری می‌شود و حتی بیشتر هم پول می‌گیرد. ما یک زمانی با بحرین و عمان که بازی می‌کردیم، تن‌مان می‌لرزید، ولی الان ناراحتیم که چرا نتوانستیم اسپانیا و پرتغال را شکست بدهیم.

کمالوند ادامه داد: ما با ۸ سال پیش‌مان قابل قیاس نیستیم. برخی‌ها یا حافظه‌شان ضعیف است یا خودشان را به ندانستن زده‌اند. فکر می‌کنم این افراد به فکر فوتبال ملی نیستند و تعلقات شخصی دارند. ما الان در آسیا خیال‎مان راحت است. اگر می‌تواند بعد از کی‌روش بهتر از او را بیاورند، این کار را انجام بدهند. تاج به عنوان یک آدم عاقل و به‌ عنوان بهترین رئیس فدراسیون چند سال اخیر، تحت تاثیر این حرف‌ها نیست.

وی خاطرنشان کرد: حفظ تاج و کی‌روش در این مقطع خیلی مهم است، چون آینده فوتبال ما را تضمین می‌کند. هر اتفاقی غیر این بیفتد، جز ضرر چیزی برای فوتبال ما نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی جام ملت های آسیا میزان ایران کی روش ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند

ایران موفق شد با شکست قرقیزستان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

طرفداری | وحید شمسایی تاکید کرد حذف ژاپن از جام ملت‌های آسیا شگفتی نیست.

به نقل از سایت رسمی فدارسیون فوتبال، وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت:

قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت:

ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت:

ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت:

من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت:

من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها