Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعطیلات زمان مناسبی است تا کمپانی‌های فیلمسازی فیلم‌های مهم خود را در آن اکران و به طبع فروش بیشتری را تجربه کنند. می‌توان گفت که در سینمای هالیوود بهترین زمان برای اکران قبل از تعطیلات کریسمس است. هر ساله در ماه دسامبر و ژانویه سال جدید، فیلم‌های بزرگ اکران می‌شوند تا جیب کمپانی‌های سازنده خود را پر پول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتما توجه کرده‌اید که هدف اصلی بیشتر کمپانی‌ها هم‌اکنون درآمد بیشتر است!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران زیرنویس بازگشت مری پاپینز یکی از فیلم‌های فانتزی موزیکال ۲۰۱۸ بود که در این راستا در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۸ اکران شد. کارگردان این فیلم راب مارشال بوده و نوشتن فیلمنامه هم بر عهده دیوید مگی بوده است. این فیلم بر اساس مجموعه کتاب مری پاپینز اثر پی. ال. تراورس ساخته شده و ادامه فیلم مری پاپینز محصول سال ۱۹۶۴ محسوب می‌شود.

بازگشت مری پاپینز علاوه بر اینکه نمرات بسیار خوبی دریافت کرد، برای دریافت جوایز زیادی هم نامزد شده است. تیم بازیگری فیلم (مخصوصاً بازی امیلی بانت)، کارگردانی، قطعات موسیقی، طراحی لباس‌ها، تهیه‌کنندگی، جلوه‌های ویژه و حس نوستالژی که در فیلم وجود دارد بسیار مورد تحسین گرفته‌اند. فیلم جدید مری پاپینز نامزد دریافت چندین جایزه در مراسم‌های گلدن گلوب و بفتا شده است که از جمله می‌توان به نامزد دریافت بهترین فیلم موزیکال یا کمدی در گلدن گلوب اشاره کرد. این فیلم علاوه بر نامزد دریافت نه جایزه از جوایز منتقدان، در چهار شاخه از جوایز اسکار هم نامزد شده که عبارتند از: جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم، بهترین ترانه، بهترین طراحی صحنه و بهترین طراحی لباس شده است.

اینگونه فیلم‌ها که در مراسم‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند، نظر عموم را نیز جلب می‌کنند و آنها را به دانلود زیرنویس فارسی فیلم Mary Poppins Returns 2018 ترغیب می‌کنند. این فیلم با هزینه ساخت ۱۳۰ میلیون دلاری خود موفق به فروش بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا شد. فیلم دوم مری پاپینز داستان پرستار بچه سابق جین و مایکل بنکس را روایت می‌کند که بعد از یک تراژدی خانوادگی باز می‌گردد تا خوشحالی را به این خانواده بازگرداند. از جمله بازیگران فیلم می‌توان به امیلی بلانت، لین-منیول میراندا، مریل استریپ، بن ویشاو، امیلی مورتیمر، کالین فرث و دیک ون دایک اشاره کرد. از فیلم مری پاپینز که بگذاریم، با فیلم جدید از سری تبدیل شوندگان مواجه می شویم.

این فیلم روی شخصیت بسیار محبوب و دوست داشتنی مجموعه فیلم‌های تبدیل شوندگان یعنی بامبلبی تمرکز دارد. در این فیلم بامبلبی به زمین رسیده و اما بدنه و جسم او سرشار از صدمات جنگ است. در واقع او به دستور آپتیموس پرایم به زمین فرستاده شده تا از انسان‌ها محافظت کند. چون که ترانسفورمرزها زمین را تنها شانس نجات سیاره خودشان یعنی سایبرترون می‌دانند. با این حال، بامبلبی در یکی از شهرهای ساحلی کالیفرنیا خود را به نوعی قائم کرده است. تا اینکه یک دختر جوان به نام چارلی در روز تولدش با این ماشین برخورد می‌کند. او این ماشین را به صورت هدیه دریافت می‌کند و تصمیم می‌گیرد که آن را به یک ماشین پر زرق و برق تبدیل کند. اما در حین اینکه می‌خواهد تعمیر آن را شروع کند، متوجه می‌شود که این ماشین، یک ماشین معمولی نیست و یکی از تبدیل شوندگان است؛ چیزی که تا به حال روی زمین دیده نشده است.

دیسپتیکان‌ها که به دنبال بامبلب هستند به زمین رسیده‌اند و از طرفی دولت می‌خواهد این ماشین فرازمینی را بدست آورد و تحقیقات خود را روی آن شروع کند. بنابراین در طول فیلم با چالش‌های چارلی و بامبلبی برای بقا خواهیم بود. در این فیلم بازیگرانی همچون جان سینا، هیلی استاینفلد، ریچل کرو، جان اورتیز، پاملا ادلون و کنت چوی اشاره کرد. فیلم جدید تبدیل‌شوندگان که توسط تراویس نایت کارگردانی شده است، نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد و منتقدان آن را به عنوان بهترین فیلم از مجموعه تبدیل شوندگان بر شمرده‌اند.

البته این فیلم حتی اگر مانند فیلم‌های قبلی نقدهای منفی دریافت می‌کرد، باز هم طرفداران خاص این مجموعه به تماشا و دانلود زیرنویس فارسی فیلم Bumblebee 2018 می‌پرداختند. این فیلم که در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ اکران شد، تاکنون بیشتر از ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است و این در حالی است که بودجه ساخت فیلم ۱۳۵ میلیون دلار بوده است. فیلم بعدی که با آن روبرو هستیم را شاید بتوان برترین و مورد انتظارترین فیلم دسامبر ۲۰۱۸ قلمداد کرد. این فیلم علاوه بر اینکه به واسطه تیم بازیگری خود مورد توجه قرار گرفته بود، حکم یک امید دوباره به دنیای سینمایی دی سی را داشت و همین موضوع فیلم را توجه کانون قرار داد.

این فیلم ابرقهرمان که آکوامن نام دارد در کنار فیلم بامبلبی یعنی در روز ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ در ایالات متحده اکران شد. البته آکوامن حتی قبل از اکران خود در ایالات متحده توانسته بود چندین رکورد را در کشور چین به نام خود ثبت کند. فیلم آکوامن از تیم بازیگری شناخته شده‌ای استفاده می‌کند که می‌توان به نیکول کیدمن، جیسون موموا، پاتریک ویلسون، ویلو دفو و همچنین امبر هرد اشاره کرد. برخی حتی برای دیدن این افراد دست به دانلود زیرنویس فارسی فیلم Aquaman 2018 می‌زنند و به تماشای فیلم می‌پردازند. آکوامن که تا به حال نزدیک به ۱.۱ میلیارد دلار فروش داشته است، چندین رکورد مختلف را در گیشه به نام خود ثبت کرده است.

آکوامن داستان مردی به نام آرتور کری را روایت می‌کند که یک دورگه است. او که جانشین برحق اما بی میل شهر زیرآبی آتلانتیس است، کم کم به این نتیجه می‌رسد که باید رهبری نسلش را در زمان بحران و آشوب به دست بگیرد. داستان فیلم بعد از فیلم‌های لیگ عدالت ۲۰۱۷ و بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت ۲۰۱۶ اتفاق می‌افتد و شخصیت آکوامن قبلاً در فیلم‌های ذکر شده هم حضور داشته است. این فیلم با فروش خود به پنجمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۵ و بیست و پنجمین فیلم پر فروش در تمام تاریخ سینما تبدیل شود.

ادیتور: زهرا میعادی

انتهای رپورتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران زیرنویس فیلم کمپانی فیلمسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این مسابقات باحضور ۲۴ تیم که از دی ماه سال گذشته به رقابت پرداختندآغاز ودر ۱۲ اردیبهشت سال جاری اختتامیه آن درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این مسابقات بایادونام شهدای مدافع حرم برگزارودرپایان ازتیم هاونفرات برترتجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی