Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهرا کار نیمار در ابراز پشیمانی‌اش از پیوستن به پاریسی‌ها به گروه‌های واتساپ هم کشیده شده است! 

طرفداری - پشیمانی نیمار از پیوستن به پاری سن ژرمن باعث شد تا فرنکی دی یونگ علی رغم تصمیم اولیه‌اش، بارسلونا را به این تیم ترجیح بدهد.

به گزارش سانتی خیمنز، سردبیر نشریه آ اس، نیمار بدون اینکه خودش خبر داشته باشد، کمک بزرگی به بارسلونا در راه جذب فرنکی دی یونگ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از مهم ترین دلایلی بود که این هافبک هلندی علی رغم تصمیمی که گرفته بود، نهایتا بارسلونا را انتخاب کرد. در واقع تمایل شدید نیمار به بازگشت به بارسلونا که در پیام‌های واتساپی او به مدیران باشگاه و هم تیمی‌های سابقش کاملا مشخص است، عنصری تعیین کننده در مذاکرات بر سر خرید دی یونگ بود که ورق را به سود بارسا برگرداند.

در میان همه شک و تردیدهایی که دی یونگ بابت انتخاب پاری سن ژرمن و بارسلونا داشت، مدیران بارسا به او پیام‌هایی از نیمار نشان دادند که ستاره برزیلی در آنها از سطح پایین رقابت در لوشامپیونه، خشونت بازیکنان رقیب و بدی آب و هوا گلایه کرده بود. در پیام‌هایی که نیمار اعتراف کرده بود که جدایی از بارسا و پیوستن به پاری سن ژرمن اشتباه بوده است. دی یونگ با دیدن این پیام‌ها بود که دیگر از انتخاب بارسلونا مطمئن شد.

در تکمیل خبر آ اس باید گفت نشریه موندو دپورتیوو از چند ماه پیش مدعی شد که نیمار از پیوستن به پاری سن ژرمن پشیمان است و در تماس‌های مکرر با مدیران بارسا به بازگشت به این تیم ابراز علاقه کرده است. ظاهرا بارسا هم برخلاف چند مدت پیش، اکنون چنین انتقالی را منتفی نمی داند و تصمیم را بر عهده مدیریت فنی باشگاه گذاشته است. اگرچه ستاره برزیلی و پدرش چنین اخباری را تکذیب کردند. سانتی خیمنز می‌گوید بارسا با صرف هزینه 86 میلیون یورویی برای دی یونگ، دیگر تقریبا غیرممکن است بتواند نیمار را هم به خدمت بگیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)

گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن را مشاهده می کنید.

دانلود (5MB)

دیگر خبرها

  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)