Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی زاده، به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آبادان، «سرهنگ محسن تقی زاده»، امروز (یکشنبه 7 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق جرم خیز آلوده به طور جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی آبادان، افزود: ماموران انتظامی آبادان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و در ادامه طرح های پاکسازی نقاط جرم خیز و برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی، پس از اخذ مجوز قانونی این طرح را اجرا کردند.

 

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات و رصد میدانی مجرمان در مناطق جرم خیز و شناسایی منازل آنها ضمن هماهنگی با مراجع قضایی در قالب تیم های اطلاعاتی و عملیاتی عملیات پاکسازی را اجرا کردند.

 

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح 2 دستگاه خودروی سرقتی، پنج دستگاه دوربین مدار بسته، 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و نیم کیلو مواد مخدر از نوع تریاک، کشف و ضبط شد و در این رابطه 2 متهم نیز دستگیر شدند.

 

سرهنگ تقی زاده، با تاکید بر قاطعیت پلیس در استمرار طرح پاکسازی مناطق آلوده، هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی و جلب رضایت شهروندان عنوان کرد.

 

وی عنوان کرد: پلیس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با همکاری مردم مناطق آلوده به جرم را شناسایی و به صورت ریشه ای با این معظل برخورد کند.

 

وی ریشه برخی از مشکلات را بیکاری عنوان کرد و اذعان داشت: رفع مشکلات جوانان گرایش آنها را به سمت خلاف کمتر می کند.

 

فرمانده نیروی انتظامی آبادان، همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهد هر گونه حرکت مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110 گزارش دهند.

 

پایان پیام/636

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد نمایشگاه کتاب خراسان جنوبي مجلس محمد جواد ظریف قیمت خودرو بیرجند ارتش نیروی انتظامی آبادان طرح پاکسازی مناطق جرم خیز امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی

سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا  ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی