Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صبور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو زیر نظر کادرفنی با حضور 13 بازیکن برتر کشور برگزار می شود.
وی دعوت شدگان را فرزین خانجانی، آرمین زکی زاده و محمد پایروند از تهران، سروش اسکندری، مهدی انصاری، علی قاسمی و علیرضا فغفوری از زنجان، حسن متقی از گیلان، صدرا صادقی از کرمانشاه، مهران شهبازی از کردستان و پیام نصر اصفهانی از اصفهان ذکر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شرکت بازیکنان 29 کشور و با جوایز 25 هزار دلاری برگزار می شود.
این مسئول، استعدادیابی ورزشی را ازجمله فعالیت‌های این هیات عنوان کرد و گفت: 500 نونهال و نوجوان دختر و پسر در 10 مدرسه هیات بدمینتون یزد فعالیت دارند.
وی آمار ورزشکاران این رشته را که به‌صورت تفریحی در استان فعالیت می‌کنند حدود 2 هزار نفر ذکر کرد و یادآور شد: حدود 500 نفر نیز طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.
صبور، مهم‌ترین مشکل را، کمبود بودجه برای اعزام تیم‌ها، میزبانی مسابقات و برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی دانست و همکاری خیران و حامیان مالی را در این ارتباط خواستار شد.
استان یزد با یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب اسلامی دوره های آموزشی دهه فجر فرزین مدرسه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی‌های هفته بیست و ششم، شاگردان سعید دقیقی در شمس آذر قزوین در بازی خارج از خانه برابر گل گهر سیرجان به تساوی بدون گل رسید و در مکان هفتم باقی ماند.

شمس آذر در بازی آینده در خانه به مصاف تیم ملوان می‌رود.

امید‌های شمس آذر فردا در شیراز به میدان می‌روند

در ادامه رقابت‌های دور نهایی لیگ برتر فوتبال امید‌های باشگاه‌های کشور و در بازی هفته ششم، تیم امید شمس آذر قزوین در بازی خارج از خانه به مصاف تیم ایمان سبز شیراز می‌رود.

گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

محمد مهدی زارعی گلبالیست قزوینی به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی گلبال بزرگسالان دعوت شد.

این اردو برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک پاریس، از امروز تا ۲۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

مربی قزوینی در اردوی پاراوزنه برداری

احمد ملاحسینی مربی قزوینی به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی پاراوزنه برداری دعوت شد.

این اردو از ۱۷ تا ۳۱ اردیبهشت دراستان مرکزی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی