Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رییس فدراسیون فوتبال در خصوص آینده کارلوس کی‌روش صحبت کرد.

  مهدی تاج در گفت و گو با پایگاه خبری وزازات ورزش وجوانان با ابراز رضایت از  نتایج کسب شده توسط ملی پوشان فوتبال ایران اظهارداشت: خوشبختانه نتایج بازی های مقدماتی و نتایج دو بازی حذفی در جام ملتهای اسیا بسیار راضی کننده بود.

او افزود: تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد  و همانطور که مشاهده کردید تیم در سی دقیقه ساعت نخست همه بازیها نتایج خوبی را رقم زده است و بچه ها با اقتدار  مسابقات را پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون فوتبال  با اشاره به آمادگی تیم ژاپن از فوتبال این کشور به عنوان استاندار فوتبال اسیا نام برد و اظهار داشت: واقعیت این است که  ژاپن همیشه ژاپن بوده و تیم بسیار آماده ای دارد، به هرجهت ما  هم ایران هستیم و هشت سال عنوان  بهترین تین اسیا را یدک می کشیم.

او گفت: بی تردید تیم ملی فوتبال تمام تلاش خود را خواهد کرد که  این بازی را پشت سر بگذارد و به فینال راه پیدا کند بعد از چندین سال قهرمانی جام ملتهای آسیا را جشن بگیریم.

مهدی تاج در خصوص پاداش ملی پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان  گفت: تا پیش از بازی عمان جوایز بچه ها پرداخت شد و انشالله به کمک دولت و وزارت ورزش و جو انان در صدد تهیه پولی هستیم  که بتوانیم فردا پاداش بازی قبل ژاپن را پرداخت کنیم. ضمن اینکه پاداش برد ژاپن  را هم پس از تحقق این مهم در دستور کار داریم.

او ادامه داد: ضمن اینکه حقوق اقای کی روش  را هم پرداخت خواهیم کرد وانشالله به زودی این موضوع هم انجام خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال  در مورد آماده سازی تیم برای بازی برابر ژاپن نیز گفت: خبر دارم کادر فنی ایران تا 4 بامداد امروز تیم ملی حریف را آنالیز کرده اند و خوشبختانه با جدیت و بدون خستگی کارهای فنی ادامه دارد.

او در خصوص ادامه همکاری کی روش با تیم ملی فوتبال گفت: در صورت کسب عنوان قهرمانی جام ملتهای آسیا، کی روش بهترین شخص برای ماندن است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا امروز جمعه برگزار و تیم‌های فوتبال ژاپن و ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید و تا سامورایی‌ها بر قله فوتبال آسیا در رده امیدها بایستند.

قضاوت این دیدار را موعود بنیادی فر برعهده داشت.

در دیدار رده بندی هم روز گذشته عراق موفق شد با برتری برابر اندونزی عنوان سومی را از آن خود کند.

به این ترتیب، ژاپن، ازبکستان و عراق ۳ نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهند بود. اندونزی هم باید در دیدار پلی آف به مصاف گینه، نماینده قاره آفریقا، برود تا تکلیف آخرین تیم راه یافته به المپیک مشخص شود.

کد خبر 6095977

دیگر خبرها

  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!