Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از بازی با ژاپن در کنار کارلوس کی‌روش حضور یافت و در ابتدا گفت: همانطور که سرمربی گفت خیلی خوشحالیم که امروز اینجا حضور داریم. ما آماده دیدار فردا و در انتظار شروع آن هستیم. بعد از سال ها و آن همه سختی حالا به این بازی رسیدیم تا در راستای اهداف مان بتوانیم به موفقیت برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود شجاعی درباره قضاوت یک داور استرالیایی دیگر پس از دیدار چهار سال گذشته و حذف ایران برابر تیم ملی عراق گفت: آن مرحله ای که چهار سال قبل دز آن حذف شدیم اکنون گذشته است ما در پنج دیدار گذشته با پنج غول رو برو شدیم اما اکنون با غول مرحله شش روبرو هستیم. اصلا هم به چهار سال پیش فکر نمی کنیم. ما سعی می کنیم از گذشته درس بگیریم بهرحال آن دوره گذشته و حالا ما به دنبال تمرکز تیمی هستیم و فکر نمی کنم حضور داور استرالیایی برای این بازی اهمیتی داشته باشد.

در ادامه خبرنگاری سوال پرسید که با توجه به دیدار تیم های ملی امارات و قطر و اینکه ایران چند بار هر کدام از این دو تیم را شکست داده فکر می کنید دیدار برابر ژاپن برای شما چگونه خواهد بود؟ کاپیتان تیم ملی پاسخ داد: ما بازی به بازی پیش می رویم. این کار مربیان است که آنالیز تیم های دیگر را انجام دهند و ما برای اینکه به بازی فینال برسیم باید ابتدا ژاپن را ببریم پس به این تیم فقط فکر می کنیم.ما پیش از این آن دو تیم را شکست دادیم اما هر دیدار در هر جامی شرایط خود را دارد. آن دو تیم هم تیم های خوبی هستند اما در ابتدا همه تمرکزمان را روی بازی فردا می گذاریم.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سوال که کی روش پیش از مسابقات گفته بود گزینه اول صعود به نیمه نهایی جام ملت ها ژاپن، استرالیا و کره جنوبی هستند و ایران برای یک سهمیه دیگر تلاش می‌کند حالا که استرالیا و کره به نیمه نهایی نرسیدند، آیا ایران این شانس را دارد با شکست ژاپن و سپس با پیروزی در فینال به قهرمانی برسد؟

شجاعی در پایان با توجه به اینکه ایران با وجود حذف شدن چند تیم بزرگ آسیا مدعی قهرمانی است گفت: ما با توجه به شرایط آماده سازی از روز اول وقتی خودمان را مقایسه می کردیم می دیدیم که اصلا قابل قیاس با سایر تیم ها نیستیم. به خاطر همین خیلی طبیعی بود که تیم های دیگری نیز مدعی قهرمانی باشند. اما حالا که خیلی از آنها حذف شدند خیلی از تیم ها را می بینیم مانند امارات و یا قطر که فراتر از حد تصور ظاهر شدند. حالا می بینیم که گرفتن جام دور از دسترس نیست اما کار سختی است. با همه وجودمان تلاش می کنیم باز ههم مردم را خوشحال کنیم و بعد از چهل و چهار سال این دوست کوچک مان(جام قهرمانی) را به دست بیاوریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند

به گزارش تسنیم، فدراسیون جهانی والیبال، میزبانان مرحله بین قاره‌ای لیگ ملت‌های 2024 را معرفی کرد و تیم ملی ایران به ترتیب در کشورهای برزیل، ژاپن و فیلیپین به میدان می‌رود.

گروه‌بندی تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های 2024  به شرح زیر است:

هفته نخست، اول تا 6 خرداد، برزیل
برزیل، ایتالیا، آرژانتین، ژاپن، صربستان، کوبا، ایران، آلمان

هفته دوم، 15 تا 20 خرداد، ژاپن
ژاپن، برزیل، لهستان، اسلوونی، ایران، ترکیه، بلغارستان، آلمان

هفته سوم، 29 خرداد تا 3 تیر، فیلیپین
ژاپن، آمریکا، برزیل، فرانسه، ایران، هلند، آلمان، کانادا

لیگ ملت‌های 2024، تاثیر مستقیمی روی صعود تیم‌ها به المپیک 2024 پاریس خواهد داشت. تاکنون حضور تیم‌های فرانسه (میزبان)، برزیل، کانادا، آلمان، ژاپن، لهستان و آمریکا در المپیک قطعی شده و تکلیف 5 سهمیه باقیمانده با توجه به نتایج تیم‌ها در VNL و رنکینگ مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رئالی‌ها از حالا خودشان را قهرمان سی‌ال می‌دانند‌ (عکس)
  • زمان انتقال امباپه به رئال لو رفت
  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت
  • شانس بالای ایران برای تصاحب مدال‌های طلای آمریکا و ژاپن
  • ترس از سقوط دوباره به جان عنایتی افتاد!
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد