Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@20:45:57 GMT

مادرو: انتخابات برگزار نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۱۳۲۷

مادرو: انتخابات برگزار نمی‌کنم

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در مصاحبه با شبکه سی ان ان ترکیه در پاسخ به سوالی در زمینه احساسش طی روزهای گفت: انگیزه خیلی زیادی دارم و احساس عمیقی نسبت به سرزمین مادر می‌کنم.

وی با متهم کردن واشنگتن به راه اندازی یک جنگ علیه استقلال ونزوئلا گفت: همه اینها به آمریکا برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می‌خواهند سرزمین ما را حیاط خلوت خود کنند.

نیکلاس مادورو که به تازگی مراسم سوگند دور دوم ریاست جمهوری خود را برگزار کرده، در ادامه تاکید کرد که برای پایان دادن به بحران این روزها در ونزوئلا انتخاباتی برگزار نخواهد شد.

وی همچنین درباره خوان گوایدو رهبر مخالفان نیز گفت که دادگاه قضایی درباره بازداشت وی تصمیم خواهد گرفت. 

مادورو همچنین مذاکره با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را غیرمحتمل خواند و گفت او همه آمریکای لاتین را کوچک می‌شمارد. 

پیش از این برخی کشورهای غربی از جمله فرانسه، آلمان و انگلیس از دولت ونزوئلا خواسته بودند که طی 8 روز آینده انتخابات برگزار شود در غیر اینصورت آنها گوایدو را به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور به رسمت خواهند شناخت.

مادورو با بیان اینه ونزوئلا طی 20 سال گذشته بارها هدف تلاشهایی نظیر کودتا بوده است به کودتای اوریل 2002 اشاره کرد که با حمایت مردم از دولت خنثی شد. وی اضافه کرد که از زمان مرگ هوگو چاوز ما بارها مورد حمله قرار گرفته ایم اما زمانی که دولت دونالد ترامپ روی کار آمده است این حملات بدتر و شدیدتر شده است. آنها اکنون به دنبال کودتا در ونزوئلا هستند. 

رئیس جمهور قانونی ونزوئلا در ادامه تاکید کرد که روزنامه واشنگتن پست و خبرگزاریهای آمریکایی خودشان گزارش دادند که ترامپ روز 22 ژانویه به گوایدو دستور اجرای کودتا را داده است. گوایدو با نقض قوانین ونزوئلا خود را به عنوان رئیس جمهور معرفی کرده است. اما ما این تلاشها را خنثی میکنیم و در مقابل آن می‌ایستیم. 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دولت برای به سرانجام رساندن پروژه‌های راکد و کلان نظیر مینی پالایشگاه دهدشت پای کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت، اظهار کرد: اتفاقات بزرگی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است و کشور در مسیر پیشرفت است.

وی افزود: شاید روزگاری از کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان منطقه محروم یاد می‌شد اما امروز باید با افتخار بگوییم که کارهای بزرگی در حوزه‌های اشتغال، کشاورزی، صنعتی، عمرانی و سایر حوزه‌ها در این استان انجام و یا در حال انجام است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور روند کار پتروشیمی دهدشت و پروژه‌های عمرانی، آب و راه را مطلوب دانست و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از هر جهت دارای ظرفیت است؛ در برهه‌هایی نسبت به به‌کارگیری این ظرفیت‌ها شاید نارسایی وجود داشت، اما عزم دولت سیزدهم باعث شد تمام این ظرفیت‌ها و ذخایر و منابع خدادادی رو به نفع مردم استفاده کنیم و کارهای بزرگی که سال‌ها معطل شده را بتوانیم مدیریت کنیم.

منصوری خاطرنشان کرد: پروژه پتروشیمی گچساران سال‌ها معطل مانده بود که رئیس جمهور دستور داده و نزدیک به ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع در طول یک سال اختصاص پیدا کرد تا پروژه تکمیل شود و همین کار باید در پتروشیمی دهدشت تکرار شود.

وی به احداث مینی پالایشگاه دهدشت اشاره کرد و گفت: مجوزات اصلی از جمله مجوز وزارت نفت مجوز محیط‌زیست واگذاری زمین و سایر حوزه ها انجام شده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه پروژه باید به بهترین شکل پیش رود، گفت: کشور وقت آزمون و خطا ندارد، اینکه بعد از دو سال ببینیم به هر دلیلی کار پیش نرفته اجحاف در حق مردم است؛ فرآیند عملیاتی این پروژه هرچه سریع‌تر آغاز شود تا مردم به عینه مشاهده کنند و متوجه حجم کار و تجهیز و فعالیت کارگاه شوند.

منصوری با بیان اینکه ما به استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق خاطر ویژه‌ای داریم، تصریح کرد: تمام ظرفیت دولت را به خدمت این کار و این استان می‌آوریم تا بتوانیم گوشه‌ای از نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

کد خبر 749173

دیگر خبرها

  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم