Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@13:48:25 GMT

دستگیری بیش از 80 سارق و کشف 164 فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۱۳۷۹

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری ۸۶ نفر سارق و کشف ۱۶۴ فقره انواع سرقت خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: در پی سرقت‌های متعدد در سطح شهرستان کازرون، طرح ارتقا امنیت اجتماعی ویژه دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در یک ماه گذشته چندین عملیات به طور شبانه روزی برای دستگیری سارقان در شهرستان کازرون انجام شد که در این راستا ماموران موفق شدند ۸۶ نفر سارق را دستگیر و تعداد ۱۶۴ فقره انواع سرقت را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: این گونه طرح‌ها برای تنگ کردن عرصه بر مخلان نظم و امنیت در این شهرستان به قوت خود باقی است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات از سارقان برای کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت، هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، سریعا با تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت پلیس اخبار حوادث سرقت دستگیری کشف سارق فرمانده انتظامی شهرستان کازرون عکس فیلم تصاویر دختر مرد مدرسه تجاوز پسر جوان ساعت ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد