Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - باشگاه کاردیف از پرداخت رقم قرارداد مهاجم جدیدش که در یک سانحه هوایی مفقودالاثر شده است خودداری کرد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از آس، باشگاه کاردیف از پرداخت بخش اول 15 میلیون پوند قرارداد خرید امیلیانو سالا از باشگاه نانت فرانسه خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواپیمای حامل امیلیانو سالا، روز سه‌شنبه در مسیر پروازش از فرانسه به مقصد ولز بر فراز کانال مانش از صفحه رادار محو و ارتباطش با مرکز کنترل هوایی قطع شد. از آن روز تا کنون هیچ رد و نشانی از او یافت نشده است و در همین بحبوحه پرداخت رقم قرارداد انتقال او به کاردیف هم مسئله‌ساز شده است.

قرار بود که باشگاه کاردیف بابت قسط اول خرید گران‌ترین بازیکن تاریخش 6 میلیون یورو به نانت بپردازد اما گویا این باشگاه با ناپدید شدن مهاجم آرژانتینی از پرداخت این رقم خودداری کرده است. در همین حال باشگاه ژیروندین فرانسه، تیم سابق سالا هم حق رشد خود را از این قرارداد مطالبه کرده و مشخص نیست که این مسئله چگونه حل خواهد شد و چه کسی مسئول پرداخت خسارت به تیم‌های زیان دیده است.

فوتبال جهان| کمک 25 هزار یورویی رابیو به عملیات جستجو برای یافتن بازیکن کاردیف

باشگاه نانت بخش اول مبلغ فروش سالا را از کاردیف درخواست کرده اما باشگاه ولزی ممکن است از پرداخت رقم قرارداد سالا خودداری کند و دلیلش هم آن است که این باشگاه هیچ دخل و تصرفی در پروسه اداری جابجایی این بازیکن آرژانیتنی و شیوه سفر او به ولز نداشته است. این پروسه ظاهراً توسط مدیر برنامه‌های سالا و یک واسطه دیگر صورت گرفته است. والدمر کیتا، رئیس باشگاه نانت در این خصوص گفت: نمی‌خواهم در این وضعیت دراماتیک حرفی از پول بزنم. در حال حاضر ما هیچ چیزی مطالبه نمی‌کنیم. در مورد آینده هم ببینیم چه می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نانت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نانت نانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها