Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف شربی‌نیازی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام امروز در گفتگو با ایکنا از ایلام، در رابطه با رسالت دانشجوی بسیجی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در پیام تاریخی خود مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه مواردی را عنوان فرموده‌اند که به طور گویا و شفاف رسالت این عزیزان را تبیین می‌کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در راستای تحقق این امر باید دفاع عالمانه و آگاهانه از انقلاب و دستاورد های این معجزه‌ی قرن، صورت پذیرد، تصریح کرد: دانشجوی بسیجی با عمل و مجاهدت خود در سنگر علم و دانش می‌تواند سفیری شایسته برای دفاع از انقلاب باشد .
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام تاکید کرد: دانشجوی بسیجی باید با نصب‌العین قرار دادن فرامین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان افسران جنگ نرم از انقلاب و دست آورد های آن در همه ی عرصه ها دفاع عالمانه کنند واین امر مستلزم آن است  که هم متعهد باشد وهم متخصص یعنی علاوه بر آنکه خود را از لحاظ فرهنگی و ایمان تقویت کند باید در هسته علمی نیز متخصص باشد .
شربی‌نیازی گفت: در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی از جمله چهل خدمت بی منت در مناطق محروم، ویژه برنامه‌های راهیان نور درتمام دانشگاها، چهل کرسی آزاد اندیشی در تمام دانشگاه‌ها از اول بهمن تا آخر اسفند، همایش‌های علمی و دیدار با خانواده های شهدا برگزار می‌شود .
وی تصریح کرد: عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدا با محوریت مساجد، بر گزاری اردوهای راهیان‌نور برای دانشجویان، برگزاری اردوهای جهادی 3 روزه و 1 روزه، برگزاری جشنواره‌های علمی، فضاسازی در سطح دانشگاها و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این دهه است
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی بسیج دهه فجر قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد