Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@07:30:29 GMT

مکمل‌های ورزشی قاچاق در مازندران کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۱۸۸۵

مکمل‌های ورزشی قاچاق در مازندران کشف شد

فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی مکمل‌های دارویی و ورزشی قاچاق در ساری خبر داد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و در راستای اهداف راهبردی ناجا مبنی بر مبارزه قاطعانه با کالای قاچاق از جمله کالاهای سلامت محور، ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه مکمل‌های دارویی قاچاق در شهرستان ساری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه این ماموریت، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه موفق به توقیف یک دستگاه خودروی کامیونت حامل کالای قاچاق متعلق به متهم در یکی از باربری‌های این شهرستان شدند.

میرفیضی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، در بازرسی از خودروی مورد نظر مقادیر قابل توجهی پودر و مکمل‌های ورزشی غیر مجاز شامل 48 قوطی پودر بدنسازی 215 کیلوگرمی و 24 هزار عدد انواع قرص ورزشی مظنون به قاچاق که متهم با جاساز کردن آن در بین کالاهای مجاز قصد توزیع آن را داشت، کشف شد.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

بازداشت یک سعودی با چندین هزار قرص روانگردان در لبنانتولید 30 داروی زیستی در دستور کار قرار گرفتدانشکده داروسازی در یاسوج راه اندازی می‌شود

میرفیضی با اشاره به اینکه، هدف از قاچاق کالا تخریب زیربنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است،گفت: مبارزه با قاچاق کالا نیازمند عزم جدی همه مسئولان و همکاری آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه کالاها و داروهای قاچاق از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و می‌توانند صدمات جبران ناپذیری به سلامت افراد جامعه وارد کنند، از شهروندان خواست با خودداری از مصرف این داروها در صورت مراجعه با افرادی که اقدام به تهیه وفروش کالاهای غیر مجاز می‌کنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟