Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اتحادیه عرب در دیدار با نماینده جدید سازمان ملل در امور سوریه بر ادامه فعالیت برای ریشه‌کنی خطر تروریسم در سوریه تاکید کرد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ بین الملل آفریقا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب با گر پترسون نماینده جدید سازمان ملل در امور سوریه دیدار کرد که طی آن آخرین تحولات مربوط به بحران سوریه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

ابوالغیط به تشریح موضع اتحادیه عرب در قبال بحران سوریه از جمله تصمیمات اتخاذ شده علیه این کشور از سال 2011(تعلیق عضویت در اتحادیه عرب) و تماس‌هایی پرداخت که اخیرا میان اعضای اتحادیه عرب در این زمینه صورت گرفت، و  بر محوریت نقش اتحادیه عرب در تعامل با بحران سوریه به عنوان اینکه در نهایت مربوط به یک کشور عربی است، تاکید کرد.

نماینده سازمان ملل: به سفرهای هدفمند به دمشق ادامه می‌دهم

دبیرکل اتحادیه عرب بر اهمیت تلاش برای توقف دخالت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید کرد و گفت این دخالت‌ها، پیامدها و تاثیرات منفی بر مسیر حل بحران سوریه دارد و نقش اصلی را در طولانی کردن مدت بحران این کشور دارد.

وی درعین حال بر ادامه فعالیت برای ریشه‌کنی خطر تروریسم در سوریه به طوری که تضمین کننده نابودی کامل آن باشد، تاکید کرد.

کشف مهمات و موشک‌های آمریکایی از مناطق آزاد شده از اشغال تروریسم در سوریه

خبر دیگر اینکه خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) گزارش داد در جریان عملیات پاکسازی در مناطقی که ارتش عربی سوریه از اشغال تروریسم آزاد کرد، مقادیری مهمات و انواع سلاح‌ها از جمله موشک‌های تاو آمریکایی از سلاح‌های به جا مانده از گروه‌های تروریستی در حومه درعا، دمشق و حمص کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

R7891/P/S8,88,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سازمان ملل اخبار "سوریه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ملل اخبار سوریه سازمان ملل اخبار سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی علیه اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با اشاره به اینکه شرایط نوار غزه پس از صدور حکم دیوان بین‌المللی دادگستری برای توقف نسل‌کشی در این منطقه تغییری نکرده، اعمال تحریم‌هایی بر رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

آلبانیز اظهار کرد: اسرائیل هنوز با ورود من به اراضی اشغالی جهت انجام وظیفه‌ام مخالفت می‌کند.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین در ادامه گفت: به صدها زخمی و کودک اجازه داده شد بدون داشتن همراه در مصر تحت درمان قرار بگیرند، شرایط بیمارانی که به مصر منتقل شدند، بسیار وحشتناک است.

او افزود: انتقال تجهیزات پزشکی و تخت به غزه به بهانه استفاده حماس از آنها ممنوع است.

این مسوول سازمان ملل در ادامه گفت: هراسی که مردم غزه تجربه می‌کنند، قابل توصیف نیست و شرایط در کرانه باختری نیز روبه وخامت است.

آلبانیز تاکید کرد: سازمان ملل باید مسوولیت‌های انسانی خود را بر عهده گرفته و امنیت را برای آوارگان تامین کند.

او با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی بر اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه