Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان رافتی در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین.نت در استان اصفهان و کاشان اظهار کرد:۴ تا ۱۲ بهمن ماه ۹۷ در شهرهای بوشهر، شیراز، اصفهان، یزد، کاشان و قم جشنواره بزرگ دوربین.نت برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این دوره از جشنواره شامل بخش‌هایی چون تورهای عکاسی، اسلایدشو عکس‌های برتر، نشست‌های آموزش عکاسی، بخش مسابقه تورها، ارائه مجموعه عکس و اکران فیلم‌های منتخب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیربرگزاری جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین.نت با اشاره به اینکه تور عکاسی بازار بوشهر در دو نوبت صبح و عصر در تاریخ۴ بهمن‌ماه در بخش استان‌های سیزدهمین جشنواره عکس خبری و مطبوعاتی دوربین.نت برگزار می‌شود ادامه داد: ۵ بهمن ماه تور عکاسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، اسلایدشو عکس‌های برتر، نشست‌های آموزش عکاسی، بخش مسابقه تورها، ارائه مجموعه عکس و اکران فیلم‌های منتخب جشنواره در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و در تاریخ ۶ بهمن تور عکاسی بافت قدیم بوشهر و تور عکاسی جزیره شیف نیز در دو سانس صبح و عصر برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به برنامه های جشنواره در استان اصفهان تصریح کرد: تور عکاسی مسجد نصیرالملک و بازار وکیل در هفتم بهمن ماه در شیراز و ۸ بهمن ماه در شهر اصفهان تور عکاسی میدان نقش جهان، اسلایدشو عکس‌های برتر، نشست‌های آموزش عکاسی، بخش مسابقه تورها، ارایه مجموعه عکس، اکران فیلم‌های منتخب جشنواره در دو نوبت صبح و عصر و برگزار می‌شود.
رافتی ادامه داد: همچنین ۱۱بهمن در کاشان، تور عکاسی بازار شروع می‌شود و عصر اسلایدشو عکس های برتر، نشست‌های آموزش عکاسی، بخش مسابقه تورها، ارایه مجموعه عکس، اکران فیلم های منتخب جشنواره برگزار خواهد شد. در روز آخر صبح روز ۱۲ بهمن ماه در شهر قم تور عکاسی بافت قدیم و در عصر ترتیب قبلی ادامه خواهد داشت.
وی افزود: این جشنواره با همکاری ادره ارتباط رسانه ای شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر،نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه حضور دارند.

با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

نشست خبری این دوره از نمایشگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰ یکشنبه در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6095064 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نمایی دل انگیز از دریاچه سد سمیرم در قاب دوربین شهروند خبرنگار
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند