Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارشاد استان تهران با اشاره به دقت اصحاب رسانه استان تهران در صحت اخبار گفت: سرعت عمل و انتشار دقیق اطلاعات توسط خبرنگاران استان تهران سبب شده کمترین شکایت رسانه‌ای در بین استان‌های کشور را دارا باشند. ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، احد جاودانی امروز در نخستین همایش ملی رسانه، چهل سالگی انقلاب اسلامی و خدمات دولت تدبیر و امید که با حضور اصحاب رسانه در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد با اشاره به رسانه‌ها و نشریات فعال در استان تهران اظهار داشت: شهرستان‌های استان تهران 93 رسانه، 20 هفته‌نامه، 21 دو هفته‌نامه، 29 پایگاه خبری و 19 ماهنامه، دو فصلنامه و یک سالنامه و در مجموع 200 فعال رسانه‌ای در رسانه‌های مکتوب و مجازی مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فراوانی نشریات در شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: ورامین با 13 نشریه، شهریار 12 نشریه، بهارستان، اسلامشهر و دماوند هر کدام با 10 نشریه و رباط کریم و پاکدشت هر کدام 8  نشریه به ترتیب بیشترین نشریات را در اختیار دارند.

تهران| لایحه اصلاح قانون مطبوعات در مرحله نهایی تصویب در مجلس استاعضای خانه مطبوعات خراسان جنوبی وام قرض‌الحسنه دریافت می‌کنندروزگار سخت دکه‌داران مطبوعاتی مشهد؛ فروش مطبوعات 70 درصد کاهش یافت

مدیرکل ارشاد استان تهران افزود: دقت اصحاب رسانه استان تهران در صحت اخبار و سرعت عمل خبرنگاران استان تهران سبب شده کمترین شکایت رسانه‌ای در بین استان‌های کشور را دارا باشند.

جاودانی با اشاره به مشکلات و مسائل در حوزه رسانه گفت: در زمینه توزیع آگهی‌ها رایزنی‌هایی با رئیس قوه قضایی صورت گرفته و در زمینه آگهی‌های ثبتی نیز با حمایت استاندار می‌توان بین اصحاب جراید توزیع عادلانه آگهی‌ها را داشته باشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده تسهیلات بانکی سال آینده در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت و جشنواره رسانه‌های استان تهران نیز در سال 98 با همکاری خانه مطبوعات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد