Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانم‌هایی که مو هایشان را مرتب به رنگ شرابی یا بادمجانی و رنگ مو‌هایی با بیس قرمز در می‌آورند باید بدانند که این رنگ مو‌ها مثل رنگ مشکی و مشکی پر کلاغی عمل کرده و کار را برای روشن کردن مو‌ها سخت خواهد کرد؛ بنابراین حداقل زمانی که برای پاک شدن قرمزی از روی مو‌ها آن هم برای تغییر رنگ مو به رنگ‌های روشن بخصوص گروه زیتونی و مش و هایلایت که نیاز به دکلره خواهند داشت شش الی هشت ماه خواهد بود و به دلیل آسیب جدی که ممکن است با دکلره به مو وارد شود بهتر است این مدت زمان را گاهی به یکسال هم رساند و در این مدت یا ریشه‌ها رنگ نشوند و یا در صورت داشتن سفیدی و تمایل به رنگ کردن با رنگ قهوه‌ای متوسط از گروه زیتونی رنگ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قهوه‌ای متوسط به این دلیل که با شسته شدن رنگ شرابی و بادمجانی از روی مو کم کم رنگ مو‌ها به سمت قهوه‌ای متوسط خواهد رفت و شما برای اینکه از رنگ قبلی گروه قرمز استفاده نکنید تا در این مدت زمان کاملا رنگ قرمز و بنفش از روی مو پاک شود با این رنگ می‌توانید به یکدست بودن مو‌ها کمک کنید.
البته پاک کننده‌هایی هم موجود است که می‌تواند رنگ‌های تیره را از روی مو پاک کند، ولی خود آن‌ها نیز در آسیب رساندن به مو بی تاثیر نخواهند بود چرا که یک عمل شیمیایی بوده و مثل تمام اعمال شیمیایی که روی مو‌ها انجام می‌شود می‌تواند برای مو ضرر داشته و به زود سفید شدن آن کمک کند.
توصیه می‌شود در این مدت زمان از تقویت کننده‌های مو مثل بوناول هفته‌ای یکبار استفاده شود چرا که این تقویت کننده نه تنها برای شاداب کردن مو‌های آسیب دیده بسیار مفید خواهد بود بلکه رنگ قرمز را از روی مو‌ها پاک خواهد کرد.   منبع:سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی رنگ مو رنگ کردن مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خورشید قرمز رنگ در آسمان چین پدیدار شد
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • نمای سنگ بهتر است یا آجر نسوز نما؟
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  •  آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳