Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:18:16 GMT

«مرضیه هاشمی» با فشار رسانه های انقلابی آزاد شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۳۱۲۳

«مرضیه هاشمی» با فشار رسانه های انقلابی آزاد شد

به گزارش خبرنگار مهر، میزگرد تخصصی اصحاب رسانه استان گلستان در محکومیت بازداشت و هتک حرمت به خانم مرضیه هاشمی، خبرنگار و مجری شبکه پرس تی‌وی ظهر یکشنبه در گرگان برگزار شد.

رئیس بسیج رسانه گلستان در این نشست اظهار کرد: این نشست کمترین کاری است که می توانیم برای خانم هاشمی که عضوی از خانواده رسانه است انجام دهیم و من معتقدم عاملی که باعث آزادی این خانم شد رسانه های انقلابی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی خالقی با اشاره به نشانه های یک رسانه انقلابی بیان کرد:  در نظامی که اسلامی است و بر پایه ولایت فقیه بنا شده رسانه انقلابی ولایت مدار هستند.

یک استاد دانشگاه و فعال رسانه ای در ادامه جلسه گفت: آزادی هاشمی نه به دلیل فشار مجامع بین الملل بلکه به دلیل فشار رسانه ای بود.

ولی الله شهابی افزود: در موضوع مرضیه هاشمی موضوع  کلیدی که وجود دارد نقش صهیونیست هاست و حتی خود آمریکا هم خاستگاه قدرت صهیونیست هاست.

وی با اشاره به نقش پررنگ صهیونیست ها در دنیا  ادامه داد: تئوریسین های آمریکا صهیونیست هستند و همچنین هالیوود در سیطره زنان صهیونیست قرار دارد، حتی در ماجرای برجام که مبارزه با تروریسم مطرح شده بود ساخته و پرداخته صهیونیست ها بود.

شهابی گفت: صهیونیست ها قطب اقتدار اقتصادی هستند و بیش از ۹۵ درصد اقتصاد آمریکایی ها در دست صهیونیست ها قرار دارد.

این استاد دانشگاه و فعال رسانه ای اظهار کرد: تریبون های بزرگ و رسمی مجامع جهانی در اختیار صهیونیست ها قرار دارد و آن ها با وقاحت مواضع خود را عنوان می کنند.

وی گفت: جمعیت صهیونیست ها از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۶ سه میلیون نفر افزایش یافته است و این افراد  برای افزایش جمعیت خود و ژن برتر برنامه های حمایتی دارند و در آستانه جمعیت ۹ میلیونی هستند.

شهابی با اشاره به ویژگی های مرضیه هاشمی ادامه داد: در شرایطی که تعدادی از زنان و دختران ما در مواجه با فرهنگ غرب و هالیوود خود را باخته اند مرضیه هاشمی که اصالتا آمریکایی است از این فرهنگ رو گردانده است.

وی افزود: مرضیه هاشمی نماد زنی است که علیرغم اینکه خیلی ها که از کشور خود رفتند و ارزش های انقلاب خود را فراموش کردند این بانو سیره خالص خود را به انقلاب  عنوان کرده است.

شهابی گفت: آزادی مرضیه هاشمی بعد از ۱۱ روز نشان از  پشتوانه انقلابی ای بود که از او حمایت می کرد.
این فعال رسانه ای افزود: اولین وظیفه ما این است که با هم افزایی قدرت رسانه ای را افزایش دهیم و این تکلیف سیاسی، دینی و اخلاقی ماست.

وی تصریح کرد: ما رسانه ها اگر می خواهیم نقدی انجام دهیم باید نقد رسانه ای کنیم و هدف براندازی نداشته باشیم.

شهابی افزود: افرادی که در زمینه رسانه پیشکسوت هستند باید در عرصه های مختلف از خود مایه بگذارند و با برگزاری نشست های مختلف ارزش های نهفته در استان را شناسایی ودر جهت شکوفایی آن گام بردارند.

وی با بیان این که باید هویت انقلابی را در خود پیدا کنیم، گفت: ما مدل جدیدی از نظام اسلامی را در دنیا تجریه می کنیم که مبتنی بر ولایت فقیه بوده و باید مطالعه عمیقی در این رابطه شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان هم در این نشست اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که این دنیا دو کدخدا داشت و به دو بلوک شرق و غرب تقسیم می شد و به نوعی اگر کشوری می خواست پیشرفتی داشته باشد باید زیر حمایت یکی از بلوک قرار می گرفت، اگر کشوری داعیه استقلال داشت ناوهواپیمایی این قدرت ها بلند می شد و اجازه نمی داد.

حسینی گفت: کلیدواژه ای که در  در جنگ عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود تقوا و اعتقادات دینی همراه با وحدت بود که در کنار رهبری پیروزی ما  را رقم زد.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی غربی ها با جمهوری اسلامی انقلاب نیست بلکه اسلام ناب است و با بررسی متوجه می شویم این اسلام را هدف قرارداده اند.

حسینی اضافه کرد: موج اول مقابله با انقلاب اسلامی و اسلام ناب به تحریردرآوردن کتاب آیات شیطانی است که با فتوای امام راحل جلوی آن گرفته شد، موج دوم موج مقابله هنری است و غربی ها فیلم های مختلفی را برای مقابله با اسلام ساخته اند.

وی گفت: غربی ها آخرین فیلمی که علیه اسلام ساخته اند فیلمی با عنوان معصومیت مسلمانان است که فیلمی سراسر توهین به پیامبر اکرم است، البته در این موضوع عدو سبب خیر شده و ساخت این فیلم موجب شده افراد زیادی در گوگل نام پیامبر را جستجو کنند که شخصیت پیامبر را بهتر بشناسند و رتبه بالایی در سرچ به خود اختصاص می دهد.

حسینی افزود: موج سوم استفاده اسلام علیه اسلام است و در کشورهایی مانند الجزایر و سودان و یمن و.... گروه های مختلفی ایجاد می کنند به نام جندالله، بوکوحرام، داعش و... تا مسلمانان به جان هم بیفتند.

وی خاطرنشان کرد: از این فعالیت های دشمن به این نتیجه می رسیم آن ها نه از انقلاب بلکه از تشکیل حکومت مبتنی بر اسلام ناب هراس دارند.

کد خبر 4525218

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه نینوا گلستان گرگان میزگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که بر اساس برآوردهای ارتش رژیم صهیونیستی، این رژیم طی ۲ یا سه روز آینده در خصوص توافق تبادل اسرا یا حمله به رفح تصمیم گیری می کند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی در حال حاضر از یک سو به دلیل طولانی شدن جنگ علیه غزه و عدم تحقق اهداف از پیش تعیین شده در این باریکه و از سوی دیگر به دلیل فرسوده شدن نظامیان اشغالگر و عدم توانایی در آغاز یک حمله دیگر به ویژه در شهر رفح در بن بست دو جانبه ای قرار دارد.

در همین راستا روز گذشته رسانه های خبری گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از پیروی از دستورات فرماندهان ارشد برای تهاجم زمینی به رفح خودداری می‌کنند.

این خبر را رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد و البته دلیل اصلی این امتناع از جنگ را خستگی عناصر صهیونیست عنوان کرد و گزارش داد که این نظامیان پس از نزدیک به هفت ماه جنگ احساس می‌کنند که دیگر قادر به ادامه نیستند.

شبکه ۱۲ عبری نیز گزارش داده است که در مجموع ۳۰ عنصر صهیونیست از اجرای دستورات ارتش برای حمله زمینی به شهر رفح خودداری کرده‌اند.

عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس پیشتر گفته بود: خواسته های مقاومت شروط غیرقابل انجام نیست بلکه خواسته های مشروعی است که میانجی‌گران آن را درک می کنند.

وی افزود: هیچ توافقی مادامی که خواسته های عادلانه ملت ما شامل برقراری آتش بس، خروج اشغالگران و بازگشت آوارگان محقق نشود، موفق نخواهد شد.

کد خبر 6092715

دیگر خبرها

  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • رسانه صهیونیست هدف اصلی سفر بلینکن به ریاض را فاش کرد
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • گزارش رسانه صهیونیست از فریبی به نام اسکله غزه + فیلم
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست
  • ببینید | گردان‌های قسام: فشار نظامی به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست منجر شده است