Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-08@18:44:52 GMT

ضارب مأموران پلیس راهور مهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۳۲۸۲

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از دستگیری ضاربان مامور راهور در مهران خبر دارد.

سرهنگ محسن ناصری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی ضرب و جرح ماموران راهور در شهرستان مهران توسط متهمان به ضرب چاقو اقدامات عملیاتی جهت دستگیری متهمان انجام و در نهایت لحظاتی پیش توسط پلیس دستگیر و تحویل مرجع محترم قضایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان ایلام در بیان شرح ماجرا گفت: راننده یک دستگاه کامیون در هنگام رانندگی مشغول صحبت کردن با تلفن همراه بوده که جهت اعمال قانون متوقف می‌شود که راننده متخلف با چاقو به ماموران حمله ورو باعث زخمی و مجروحیت مامورین پلیس می‌شود.

وی گفت: در تعاقب موضوع و امر خدمات امدادی به ماموران حادثه دیده و اعزام به بیمارستان به علت شدت جراحت ماموران به مراکز درمانی مرکز استان منتقل و بعد از انجام اقدامات پزشکی در وضعیت خوبی قرار دارند.

ناصری خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از مقام قضایی درخواست اشد مجازات برای ضاربان شده است.

 

تسنیم

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Bzg برچسب ها: دستگیری ، ضارب ماموران پلیس ، پلیس راهور

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دستگیری ضارب ماموران پلیس پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار علی محمدی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و اعلام شکایت مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار گارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع جرم و بررسی صحنه‌های سرقت دریافتند که همه این سرقت‌ها به یک شیوه صورت گرفته است و در ادامه با جمع آوری آثار و ادله لازم در کمترین زمان ممکن توانستند هویت ۲ نفر را که در این سرقت‌ها دست داشتند به دست آورند.

این مسئول انتظامی گفت: با مشخص شدن هویت اصلی سارقان، متهمان در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفتند و سرانجام در ۲ عملیات ضربتی جداگانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سردار محمدی اظهار کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه کیفری موثر در رابطه با سرقت هستند و به رغم اینکه در ابتدا دستگیری موارد اتهامی را انکار می‌کردند، پس از مواجهه با شواهد و مستندات ارائه شده توسط کارآگاهان ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۵۳ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر تبریز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری مالخر در این رابطه و کشف اموال مسروقه و شناسایی مال باختگان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی